مقالات

جدیدترین لوازم لوکس تولد

لوازم لوکس تولد
جشن تولد یکی از زیباترین و به یاد ماندنی ترین رویدادهایی است که هر فرد در هر سنی را به وجد می آورد. اما چگونه با لوازم لوکس تولد یک جشن تولد فراموش نشدنی و زیبا برای عزیزانمان ترتیب دهیم؟ چه وسایلی برای تولد مورد نیاز است و از کجا می توان آنها را تهیه کرد؟
در این مطلب شما را با جدیدترین لوازم لوکس تولد آشنا می کنیم. اما قبل از آن بهتر است کمی از لوازم مورد نیاز این جشن و نحوه برگزاری آن ها بگوییم. با ما همراه باشید.

معرفی جدیدترین لوازم لوکس تولد

با نزدیک شدن به روز تولد عزیزانمان، هیجان و اشتیاق خاصی ایجاد می شود تا برای فردی که نقش مهمی در زندگی ما دارد، یک تولد خاطره انگیز و جالب ترتیب دهیم و در کنار غافلگیری او، آن را نیز تجربه کنیم. ما باید نسبت به آنها ابراز علاقه و عشق خود را ابراز و اثبات کنیم.
به خاطر داشته باشید که هر جشن دارای مجموعه ای از اقلام و لوازم می باشد که باید برای زیباتر شدن مراسم آماده شود. تزیینات تولد مانند آتش بازی های کوچک، کلاه و ماسک با تم تولد، دعوت نامه مهمان، روبان های رنگارنگ، کاغذ رنگی و مخصوصا بادکنک های تولد را تهیه و خریداری کنید. در ادامه به معرفی برخی از وسایل تولد در بزرگترین فروشگاه تولدی خواهیم پرداخت.

 

۰۹۳۷۵۳۰۰۹۱۱  تماس باشید.

لوازم تولد

ریسه تم تولد

به جرات می توان گفت که ریسه زیباترین قسمت هر تولد می باشد. زیرا با کمک ریسه  و گل های کاغذی فضای جشن که محل برگزاری یک تولد فوق العاده آماده می شود. از این رو انتخاب ریسه‌های خاص و چند لایه می‌تواند نقش موثری در زیبایی هر چه بیشتر محل برگزاری جشن داشته باشد.
در زیر نمونه هایی از موضوعات تولد را مشاهده خواهید کرد. در صورت تمایل به انتخاب ترکیب رنگی متفاوت از این ریسه می توانید از طریق شماره تلفن ۰۹۳۷۵۳۰۰۹۱۱ با همکاران ما در تماس باشید.

شما می توانید با مراجعه به مقاله جدیدترین تم تولد دخترانه 1401  از با مدل ها و طرح های جدید این تم آشنا شوید.

مطالب پیشنهادی  کم کردن هزینه جشن تولد

۰۹۳۷۵۳۰۰۹۱۱  تماس باشید.

ریسه تم تولد 

شمع

شمع های تولد بسیار متنوع هستند. از شمع های فانتزی گرفته تا شمع های عددی ساده. بهتر است شمع را با توجه به سن فرد مورد نظر انتخاب کنید. یک ایده جالب می تواند استفاده از آتش بازی هنگام روشن کردن و خاموش کردن شمع های تولد باشد.

بادکنک آرایی تولد

یکی از محبوب ترین طرح ها برای جشن تولد، بادکنک آرایی می باشد. بسته به تم انتخابی شما، بادکنک های متنوعی وجود دارد که می توانید آنها را در رنگ یا طرح خاصی امتحان کنید. اگر پایه مناسبی برای بادکنک ها تصور می کنید، بادکنک هایی با اندازه های مختلف را باد کرده و به پایه وصل کنید. همچنین می توانید پایه های بادکنکی آماده خریداری کنید. استفاده از بادکنک های هلیومی و فویلی در طرح های تم تولدپسرانه، دخترانه و بزرگسال نیز بسیار جالب در وسایل تولد می باشد.

گیفت تم تولد دخترانه

گیفت تم تولد دخترانه یکی از مهم ترین و ضروری ترین اقلام یک تولد باشکوه و به یاد ماندنی برای فرزندان دختر می باشد. از آنجایی که خانم ها ذات حساسی دارند و نگهداری از وسایلشان بهتر از آقایان می باشد، دریافت یادگاری تولد بعد از جشن، آنها را سرشار از فکر دیده شدن و اهمیت می کند. با مراقبت و نگهداری از این هدیه جشن بیاد ماندنی تا مدت ها در خانه و ذهن آنها باقی خواهد ماند.

۰۹۳۷۵۳۰۰۹۱۱  تماس باشید.

گیفت تم دخترانه

کارت پستال موزیکال

کارت پستال های موزیکال بسیار هیجان انگیز هستند، اما اگر به دنبال هدایای خاص برای تولد فرزندتان هستید، می توانید زیباترین و مناسب ترین عکس کودک خود را انتخاب کرده و روی کارت پستال های موزیکال چاپ کنید. در پایان جشن تولد فرزندتان، این کارت ها را به دوستان او بدهید.

مطالب پیشنهادی  رنگ تم تولد پسرانه | بهترین رنگ کدام است؟

س باشید.

تم تولد 

 

 

لباس هماهنگ با تم تولد

یکی از پیشنهادات جذاب برای ایجاد هماهنگی با وسایل تولد، انتخاب لباس تم تولد می باشد. هر چه لباس با تم انتخاب شده هماهنگی بیشتری داشته باشد، جذابیت بیشتری خواهد داشت. لباسی که با تم تولد پسر یا دختر هماهنگ باشد باید با دقت انتخاب شود. رایج ترین تم ها تک شاخ، یخ، سفید برفی و تم پسرانه شاهزاده ای غیره هستند. سعی کنید، اگر لباسی را پیدا نکردید که با تم تولد مطابقت داشته باشد، با الهام از تصاویری که در زیر می بینید، لباسی از مزون سفارش دهید.
اگر تولد فرزندتان را جشن می گیرید، می توانید لباس خود را با آن ست کنید. این یکی از زیباترین و جذاب ترین ایده هایی است که باعث می شود یک جشن تولد عالی برگزار کنید.

 

۰۹۳۷۵۳۰۰۹۱۱  تماس باشید.

لباس هماهنگ با تم تولد 

 

جدیدترین لوازم تزیین تولد نوزاد

امروزه بخش مهمی از تزیینات تولد به صورت مقوا و کاغذهای رنگی فضای شادی را ایجاد می کند. معمولا این تزیینات تولد به عنوان شخصیت های کارتونی طراحی می شوند تا تنوع بیشتری به جشن شما ببخشند. پس به راحتی می توانید با این وسایل لوکس رنگ و عطر خاصی به مراسم شاد خود ببخشید و در ذهن خود جا بگذارید. همچنین می توانید با استفاده از بادکنک، گل و شمع، زیبایی فضای جشن را دوچندان کنید. به عنوان مثال، اگرچه هدایای تولد به عنوان یادگاری از مراسم به مهمانان داده می شود. اما در ابتدای مراسم می توانند زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون جشن شما ببخشند.

بهترین لوازم تولد را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه هر چیزی که مربوط به تم تولد باشد مانند شمع، کاغذ رنگی، ترقه، بادکنک و … باید به فروشگاهی که لوازم تولد می فروشد مراجعه کنید. البته فروشگاه های اینترنتی معتبری وجود دارد که می توانید با خیال راحت لوازم تولد را در آنها سفارش دهید.
برای سفارش و خرید کیک تولد باید به یک قنادی مراجعه کنید. بنابراین بهتر است فروشگاهی  را انتخاب کنید که نزدیک باشد تا گرفتن آن در روز تولد مشکلی نداشته باشد. فروشگاه تولدی در خدمت شماست تا بهترین لوازم لوکس تولد را برای شما به ارمغان آورد.

مطالب پیشنهادی  نکات مهم تزیین تولد دخترانه

۰۹۳۷۵۳۰۰۹۱۱  تماس باشید.

لوازم تولد شیک

 

پخش عمده لوازم لوکس تولد

در سال‌های اخیر، تامین نیازهای روزمره با قیمت مناسب یکی از دغدغه‌های عمومی بوده  و خرید لوازم برای جشن تولد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
بنابراین، وقتی نوبت به تهیه لوازم و خرید عمده لوازم تولد می رسد، باید کفش های آهنی خود را بپوشید و قیمت ها را از فروشگاهی به فروشگاه دیگر در شهر مقایسه کنید تا بتوانید خریدی مناسب و مقرون به صرفه برای جشن تولدتان داشته باشید.
اما به مرور زمان واحدهای توزیع و تولید در بسیاری از نقاط ظاهر شده اند و با راه اندازی وب سایت های ویژه مانند پاک ظرف (تولدی) و فروش محصولات به صورت عمده می توانند بستر مناسبی را ایجاد کنند تا همه بتوانند با صرف هزینه و زمان کم نیاز خود را برطرف کنند.

بنابراین فروشگاه پاک ظرف  توانسته بستر مناسبی را برای عموم مردم ایجاد کند تا نیازهای خود را با کمترین زمان و هزینه برآورده کنند.
از این رو این مجموعه راه حلی ساده و قابل اعتماد را به شما عزیزان ارائه می دهد که می توانید با مراجعه به وب سایت ما  عمده فروشی وسایل تولد خود را جستجو کنید و خریدی راحت و بدون نگرانی داشته باشید.
برای اطلاع از قیمت و اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با کارشناسان ما در پاک ظرف تماس بگیرید.

راه ارتباطی با ما

آدرس: شهریار، باغستان باباسلمان بلوار شهید کلهر، روبروی تالار باغستان، فروشگاه پاک ظرف

۰۹۳۷۵۳۰۰۹۱۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *