مقالات

مراحل برگزاری جشن تولد برای پسران

برای برگزاری یک جشن تولد باشکوه برای پسرانتان و ایجاد یک فضای شاد و لذت بخش در تولد، لازم است که یکسری نکات را رعایت نموده و با انجام تک به تک مراحل برگزاری جشن تولد، برای پسران خود، تولدی به یادماندنی رقم زده و بتوانید جشن را به خوبی و خوشی برگزار نمایید. ما در این بخش قصد داریم نکات و راه کارهایی را جهت برگزاری جشن، به شما ارائه دهیم تا با استفاده از آن جشنی زیبا و باشکوه داشته باشید و به همه خوش بگذرد.

اهمیت تولد

مراحل برگزاری جشن تولد برای پسران می‌تواند در سن‌های ماند ۷ تا ۱۸ سال تأثیر بسزایی در زندگی و حتی آینده هر فرد بگذارد. البته به این هم توجه کنید که تولد باید مفصل باشد. اگر به تاریخچه تولد نگاهی کوتاه بیاندازیم می‌فهمیم که جشن تولد از اهمیت و ویژگی خاصی برخوردار است. در قدیم، ایران باستان تولد را روز مهمی در زندگی خود می‌دیدند. ایرانی‌ها اعم از فقیر و پولدار جشن تولد را به صورت مجلل برگزار می‌کردند. اگرچه تولد فقط مختص مردم ایران هم نبوده بلکه در کشورهای گوناگون در سرتاسر جهان جشن تولد را برگزار می‌کردند.

مطلب پیشنهای : عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

همانطور که گفته شد تولد اهمیت زیادی دارد. این گونه مراسم‌ها باعث بالا بردن اعتماد به نفس و همچنین پیدا کردن دوست‌های بیشتر برای فرزندتان می‌شود و این امر به اجتماعی شدن فرزند می‌شود که از نظر روانشناسی هم دارای اهمیت ویژه‌ای است.

1. انتخاب تم تولد پسرانه

تم تولد یکی از مهمترین بخش‌های هر جشن تولدی بشمار می‌آید، و بهتر است قبل از هر چیزی تم تولد را انتخاب کنید و آن را در کارت دعوت مهمانان نیز، ذکر نمایید. برای انتخاب تم تولد لازم است که سن فرزندتان را در نظر بگیرید. برای انتخاب تم تولد مناسب، بهتر است بیشتر به علایق پسر خود توجه کنید. برای مثال رنگ مورد علاقه، شخصیت مورد علاقه و سلیقه او را در نظر بگیرید و با توجه به آن‌ تم تولد را انتخاب کنید. جهت انتخاب تم تولد مورد نظر خود می توانید به بخش تم تولد پسرانه در سایت ما مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی  روش باد کردن بادکنک هلیومی

انواع تم پسرانه

برای تم تولد مناسبتی و پسرانه ، تم های گوناگون و رنگارنگی زیادی وجود دارد. همانطور که گفتیم برای تولد به سن فرزندتان توجه کنید تا متناسب با سن و شخصیتش باشد. پسران کم سن و سال معمولاً به شخصیت‌های مانند باب اسفنجی، مرد عنکبوتی، بتمن، بنتن و نظیر این کارتون‌ها می‌باشد.
برای پسران بالای ۱۵ سال هم می‌توانید از تم های مانند تم های ورزشی مثل پرسپولیس و استقلال، پاریس، تم های ساده رنگی و خواننده‌های معروف و شخصیت‌های مهم و…

2. تهیه دعوتنامه برای مهمانان

حداقل ۲ هفته قبل از مهمانی، لیست مهمانان و دعوت نامه‌های خود را آماده کنید. برای این کار می‌توانید از دعوت‌ نامه‌های آماده استفاده کنید و یا ازطریق پیام رسان های مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام مهمانان خود را دعوت کنید و به آن ها ساعت و روز برگزاری تولد را اطلاع دهید. دقت داشته باشید که کودکان معمولا دوست دارند، دوستانشان در جشن تولدشان حضور داشته باشند و در روز تولد با آن ها بازی کنند. پس حتما تمامی دوستان فرزند خود را دعوت کنید و از قلم نیندازید.

 

مطلب پیشنهای : عمده فروشی شمع تولد

 

تولد

3. انتخاب غذاها خوراکی‌های متناسب با تم تولد پسرانه

 برای انتخاب غذاها و خوراکی ها مناسب، باید از مدت‌ها قبل برای خود برنامه ریزی داشته باشید و در نظر بگیرید که قرار است در جشن تولد با استفاده از چه نوع خوراکی‌هایی از مهمانان خود پذیرایی کنید. برای اینکار می توانید از ایده‌های مختلفی استفاده کنید. برای مثال پیشنهاد ما این است که از می توانید، از شیرینی و تنقلات متناسب با رنگ تم تولد، استفاده کنید که بسیار لاکچری است. همچنین می توانید از غذاهای انگشتی و یا به اصطلاح فینگر فودها برای پذیرایی از کودکان استفاده کنید. برای مهمانان بزرگسال هم می توانید سن بالاتر غذاهای مقوی و چیپس و پفک استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی  تم تولدی تهران

مطلب پیشنهای : عمده فروشی وسایل تولد 

انتخاب کیک

اولین چیزی که در یک جشن ‌تولد به چشم می‌خورد و همه افراد مخصوصاً شکموها به آن توجه دارند کیک تولد است. کیک تولد انواع گوناگونی دارد. برای کیک تولد ایده‌های زیادی است. مثلاً سفارش یک متن زیبا روی کیک با عکس و انتخاب تم تولد بر روی کیک کارهای است که می‌شود انجام داد. البته برای افراد شکمو و همچنین برای خوب تر شدن مراسم می توانید کیک خانگی بپزید.

در انتخاب کیک تولد می‌توانید از ایده‌های مختلف با توجه به سلیقه پسرتان و تم تولد استفاده کنید. برای انتخاب طرح کیک می توانید از شخصیت کارتونی مورد علاقه فرزند خود استفاده کنید و یا عکس خود فرزندتان را بر روی کیک درج کنید. پس از انتخاب کیک، صبح زود کیک را سفارش داده و چند ساعت قبل برگزاری مراسم، آن را از شیرینی فروشی تحویل بگیرید تا برای جشن آماده باشد.

انتخاب بازی و سرگرمی برای کودکان

برای تولد بازی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با به کار بردن آن‌ها تولد خود را زیبا و با شادی برگزار کنید. انواع بازی‌های که در تولدها رایج هستند: ترکاندن باد کنک، ماست‌خوری، پانتومیم، مُ مُ مجسمانه، گرگ و میش، صندلی بازی و خیلی بازی‌های دیگر.

برای بازی سرگرمی کودکان، از قبل برنامه‌ریزی کنید. برای سرگرم کردن آن ها می تونید تعدادی بادکنک و رمان رنگی در اختیار آن ها قرار دهید تا باهم بازی کنند. همچنین می توانید اگر منزلتان دارای حیاط یا فضای باز است، کودکان را رها کنید و اجازه دهید به بیرون بروند و بازی‌های گروهی را تجربه کنند.

مطالب پیشنهادی  مرکز فروش ظروف یکبار مصرف در تهران

 

مطلب پیشنهادی : تم تولد دخترانه 

مراحل برگزاری جشن تولد برای پسران ، یک روز قبل تولد

  • چیدن مبلمان: پذیرایی خود را خلوت کنید و اگر مبلمان زیادی در منزل دارید، بخشی از آن ها را در اتاق خواب قرار دهید. و باقی مبلمان را جوری قرار دهید که تردد کردن و پذیرایی از مهمان ها برای خودتان راحت تر باشد.
  • تزئین کردن اتاق: تمامی کارهای تزئینی را با سلیقه و سر فرصت انجام دهید. برای اینکار از خانواده و دوستان خود کمک بگیرید تا کارها سریعتر انجام شود.
  •  انجام بخشی از آشپزی: تمام غذاهای سرد، و دسرهایی که با ماندن در یخچال یا فریزر خراب نمی شوند را در روز قبل جشن آماده کنید و در یخچال قرار دهید تا در روز مورد نظر استرس کمتری داشته باشید.
  •  حرف زدن با کودک: اگر فرزندتان کمی خجالتی است بهتر است در روز قبل از جشن کمی با او تمرین کنید تا جلوی مهان ها خجالت زده نکشد.
مطلب پیشنهای :  عمده فروشی تم تولد
فروشگاه

فروشگاه تولدی با سابقه زیادی در زمینه لوازم تولد وارد کننده انواع این گونه وسایل تولدی است. وسایل تولدی که در فروشگاه پاک ظرف به فروش می‌رسد، با قیمتی مناسب و کیفیت استاندارد ارائه می‌شود. توجه کنید محصولات ماهم به صورت عمده و هم تکبه فروش می‌رسد. جهت تهیه هرگونه لوازم مراسم خود با ما در تماس باشید.

با تولدی، مراسم‌های خود را زیبا و خاص برگزار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *