مقالات

تم مورد علاقه شما برای جشن تولد اول کودک چیست؟

جشن تولد

تم جشن تولد اولین و باشکوه ترین برای تولد کودک است. این جشن 12 ماه نقطه عطف و یک نشان افتخار واقعی برای پدر و مادر به اندازه پسر یا دختر کوچک تولد است. اما از غذای مهمانی گرفته تا غذای مجلل گرفته تا تزئینات، فکر برنامه ریزی برای اولین تولد ممکن است طاقت‌فرسا باشد.

چطور تم جشن تولد انتخاب کنیم؟

تم تولد جزء مواردی است که انتخاب درست و متناسب آن تأثیر بسیار زیادی بر جلوه تولد و تحت تأثیر قرار گرفتن مهمانان می گذارد. اما اینکه چگونه یک تم زیبا و مناسب برای تولد شخص در هر سن و با هر جنسیتی را مشخص کنیم به طوری که رنگ و طرح این تم و نوع چیدمان آن، فرد مورد نظر و مهمانان حاضر را شگفت زده کند، موضوعی است که امروز شیک و تک قصد دارد در این مطلب در مورد آن صحبت کند.

کاربرد تم تولد در تولد های امروزه

تا چندی پیش استفاده از تم تولد کودکانه کاربردی بسیار زیادی داشت، اما به خاطر تأثیر بالای آن در زیبایی و خاص شدن تولد ها، امروزه استفاده از تم های تولد برای هر جنس و هر سنی بسیار مرسوم است. شاید در نگاه اول چنین به نظر برسد که برگزاری چنین مراسمی هزینه های زیادی را در پی دارد، اما اینگونه نیست، در واقعه در گذشته هم از این وسایل استفاده می شد، اما تنها تفاوتی که امروزه به وجود آمده است مطابقت وسایل با یک طرح و رنگ خاص و سرو نوشیدنی ها و خوراکی ها به صورت فانتزی و شیک تر می باشد و همچنین استفاده گسترده ای از عمده فروشی ظروف یکبار مصرف می شود.

مطالب پیشنهادی  رنگ تم تولد پسرانه | بهترین رنگ کدام است؟

چگونه می توان برای مهمانی اول تم تولد انتخاب کرد؟

این موضوع بخشی مهم در برنامه ریزی یک مهمانی موفق است، زیرا به عنوان نقطه پرتابی برای سایر تصمیمات و شکل برگزاری جشن تولد عمل می کند. اما وقتی کودک شما خیلی کوچک است و نمی‌تواند دقیقاً به شما بگوید چه چیزی می خواهد، انتخاب تم دشوار است. در اینجا چهار منبع الهام بخش برای کمک به شما در تصمیم‌گیری وجود دارد:

1-دکوراسیون مهد کودک را با تم مهمانی گره بزنید!

برای بسیاری، تم تولد کودک یک نقطه شروع عالی است. این یک پاندا باشد یا یک بره یا یک موضوع شیرین دیگر، این موضوع بسیار نزدیک به سلیقه شما است؛ و بنابراین یک انتخاب عالی است. علاوه بر این، بسیاری از والدین اغلب به دنبال تغییر دکوراسیون اتاق با بزرگ‌تر شدن کودک خود هستند، بنابراین استفاده از تم مهد کودک برای اولین تم تولد نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

2-برنامه ریزی دکوراسیون اولین جشن تولد

همه ما می دانیم که چقدر مطالعه برای کودک شما زمان ویژه‌ای را فراهم می کند. در طول سال اول، کتاب‌هایی وجود دارند که مورد علاقه شما و فرزند شما قرار می گیرند. ایجاد اولین تم تولد حول محور یکی از آنها، انتخابی عالی برای اطمینان از خاص بودن مهمانی برای همه افراد دعوت شده است. موارد دلخواه چند ساله شامل حدس بزن چقدر دوستت دارم؟ روباه بسیار گرسنه، گربه با کلاه و پلنگ صورتی و جهت عمده فروشی شمع تولد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

3-در نظر گرفتن علاقه خانوادگی در اولین تولد

از آنجا که کودکان یک ساله هنوز احساس سرگرمی یا علایق مورد علاقه خود را پیدا نکرده‌اند، در عوض بسیاری از خانواده ها اولین تم تولد پسرانه را با توجه به موضوعی که خانواده به آن علاقه دارند، ترتیب می دهند. در جشن‌ها و مهمانی‌هایی برای کودکان یک ساله برگزار کرده‌ام که مضمون آنها ماهیگیری، فوتبال، اردو و حتی دوچرخه‌های خاکی است – همه به این دلیل که مخصوص خانواده هستند و در زندگی جدیدترین عضو نیز مهم خواهند بود.

مطالب پیشنهادی  نکات مهم در برگزاری جشن تولد دختران

4-تلفیق یک موضوع دوست داشتنی

یکی از محبوب‌ترین موضوعات در وب‌سایت ما برای اولین روزهای تولد، یک موضوع هواپیمای قدیمی است. چرا؟ هنگامی که من این سوال را از یک مادر پرسیدم او گفت که این به این دلیل است که این استعاره زیبایی را برای اولین سال هنگام پرواز کودک به  فتح ارتفاعات جدید ارائه می دهد  همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که از عمده فروشی تم تولد در این مجموعه دیدن فرمایید.

من همچنین یک مهمانی با مضمون زنبورهای عسل با تصاویر آنها برگزار کردم. آنها جملاتی مانند Bee Sweet ، Bee Humble و Bee Fearless (و موارد دیگر) را در خود گنجانیدند – همه ارزش‌هایی که آنها امیدوار بودند بتوانند این پسر کوچک تولد را در طول زندگی خود القا کنند.

 

طرح یک خاطره برای مراسم

پسر کوچک خودم ، سام ، اکنون چهار ساله است. اما هنوز اولین جشن تولد او را خیلی واضح به خاطر دارم. این یکی از بهترین روزهای زندگی من بود. مطمئناً همه چیز آماده عکس نبود اما در ذهن من عالی بود. همه دوستان و خانواده ما ، افرادی که در طی اولین سال زندگی او به طرز شگفت انگیزی از ما حمایت می کردند ، در آنجا بودند تا به ما در جشن گرفتن کمک کنند. موضوع ما؟ ما ربات ها را انتخاب کردیم …

تولدی

ارائه کننده بهترین عمده فروشی وسایل تولد در تهران و ایران فروشگاه تولدی می باشد. برای سفارش کالای خود با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *