مقالات

تم تولد تهران

تم تولد تهران

تم تولد تهران ، فروشگاه تولدی مرکز پخش و فروش جدیدترین تم تولد تهران می باشد که شما می توانید انواع تم تولد را با به بهترین قیمت از ما خریداری نمایید.

زاد روز یا سالروز هر انسان یک واقعه زیبا و به یاد ماندنی است. هر تولد می‌تواند یک دریچه‌ای به سوی یک دنیایی متفاوت باشد. مراسم تولد هر فرد می‌تواند یک خاطره‌ای شیرین و به یاد ماندنی در ذهن افراد ایجاد کند.

مطمعا برای یک تولدی که ملکه ذهن هر فرد شود، استفاده از تم تولد برای آن مراسم است. تم تولد شامل لوازم بسیاری است که می‌توانید در فروشگاه تولدی برای تم تولد تهران خریداری نمائید.

تولد نیازمند یک سری تدارکات است که باید آنها را در نظر گرفت. لوازم مورد نیاز یک جشن تولد شامل بادکنک، شمع، تم تولد، کیک، ریسه، کاغذ رنگی و موارد دیگر.

 

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

انواع تم تولد تهران

تم تولد انواع زیادی دارد که شامل: تم تولد تدی، فلامینگو، میکی موس، دندونی، بیبی پوکیو، بیبی، بتمن، مینیون ها، مرد عنکبوتی، میشا، پاریس، صوفیا و…

برای تم های تولد به غیر از پسرانه و دخترانه می‌تواند یک طرح خلاقانه برای مراسم خود پیاده کنید. مراسم خود را با موزیک، آوردن یک خواننده، روشن کردن عود، عطرهای معطر و نورپردازی و عکاسی حرفه‌ای زیباتر و دل چسب تر کنید.

تم تولد دخترانه

دختر خانم‌ها روحیه ظریف و حساسی دارند. خاص بودن و قشنگی از اولویت‌های زندگی آن‌ها است. بخاطر همین برای تولد گل دخترتان دقت و حوصله به خرج دهید تا فرزندتان از شما رنجونده نشود. دختران اکثراً به رنگ‌های صورتی توجه زیادی دارند. از جمله تم های که دارای رنگ صورتی می باشند تم سیندرلا و تم بالرین است.

مطالب پیشنهادی  نمایندگی فروش ظروف یکبار مصرف کوشا

تم تولد بالرین

 تمی مناسب برای دختران در رده سنی ۱ تا ۱۳ سال می‌باشد. رنگ‌های به کار گرفته شده در این تم، صورتی و سفید است. بالرین یکی از شخصیت‌های زیبا و جذاب در میان دختران و کودکان است. این تم همان گونه که از نامش پیداست به رقص باله مربوط است. شما برای طراحی این تم می‌توانید از آهنگ‌های که مربوط به باله استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی :عمده فروشی شمع تولد

سیندرلا

دختری نیست که داستان سیندرلا را نشناسد. دختری مهربان و زیبایی به نام سیندرلا که با نامادری و دو دخترش زندگی می‌کرد. تم تولد سیندرلا شامل اقلام پیش دستی، لیوان، کارد، چنگال و قاشوق و لوازم دیگر. رنگ این تم تولد دخترانه ، رنگ مورد علاقه دختران یعنی صورتی می‌باشد. شما این فرصت را دارید که با استفاده از لوازم تولد و خلاقیت خودتون یک تولد بسیار زیبا برای دختر کوچک تان با تم تولد سیندرلا داشته باشید.

تم تولد پسرانه

پسران کم سن و سال اغلب به شخصیت‌های کارتونی باب اسفنجی، مرد عنکبوتی، بنتن، بتمن علاقه دارند. برای برگزاری مراسمی با این تم ها استفاده از بادکنک و کاغذ رنگی‌های با طرح کارتونی پسرانه ایده خوبی است

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی تم تولد

تم مرد عنکبوتی

 اسپایدر من یا مرد عنکبوتی یکی از بی‌نظیرترین تم ها تولد برای کودکان پسر محسوب می‌شود. مرد عنکبوتی با رنگ اصلی آبی و قرمز در تولدهای پسرانه به کار گرفته می‌شود.

در جشن‌های تولد تم دار بهتر است کسی که تولدش هست لباس متناسب با تم تولد بپوشد، لباس پسرانه با تم مرد عنکبوتی شامل بلوز، پیراهن و کلاه است.

مطالب پیشنهادی  کم کردن هزینه جشن تولد

بتمن

بتمن یا مرد خفاشی یک شخصیت خیالی ابرقهرمان است. بتمن همیشه در ذهن پسربچه‌ها قرار دارد. برگزاری جشن تولد با تم بتمن کار مشکلی نیست. تمامی لوازم که در برای این تم مناسب است در همه جا وجود دارد. برای جذاب شدن کار در تم بتمن، می‌توانید کارت دعوت با شکل و شمایل بتمن و همانند اخلاق این شخصیت قهرمانی از مهمانان خود دعوت به عمل آورید.

بن تن

تم بن تن شامل اقلام زیادی است. برای تهیه لوازم این تم کالا‌های زیادی مثل ریسه، بادکنک، کیک تولد، کارت دعوت، کلاه، استند، شمع، ظرف و پیش دستی و… است. تم تولد پسرانه بن تن به رنگ سبز است.

غذاهای تولد

غذای تولد یک بخش خیلی مهم از مهمانی تولد رو تشکیل می‌دهد. کیفیت مراسم تولد و جذابیت مهمانی به جزئیات مراسم بستگی دارد. پس باید غذای تولد، چه برای مهمانی کودک باشه و چه برای بزرگسالان باید به آن دقت کنید تا مورد پسند همه باشد.

انواع غذاهای مجلسی که در تولد می‌شود از آنها استفاده کرد شامل: کشک بادمجان، ماکارونی، سالاد ماکارونی، سالاد الویه، لازانیا و سالاد اندونزی و غیره. خلاصه اگر می‌خواهید برای تولدی که چشم گیر باشد باید کارهای خلاقانه و هنرمندانه‌ای انجام دهید.

مطلب پیشنهادی :عمده فروشی وسایل تولد

چه کادویی برای بخرم؟

اگر به جشن تولد کسی دعوت هستید، به سن و جنس و نسبت فامیلی‌اش با خودتان توجه نمائید. برای تولد اکثر افراد پول هدیه می‌دهند، پول دادن بد نیست اما اگر کادویی با فکر و ایده خود به شخص مورد نظر هدیه دهید ارزش و وقتی که برای آن گذاشته‌اید بیشتر است.

چه لباسی برای تولد بپوشم؟

اول از همه باید گفت که تولدها جشن‌های دوستانه یا خانوادگی محسوب می‌شوند. این جشن‌ها اکثراً در خانه هستند اما اگر در مکانی مانند تالار بود باید لباسی متفاوت‌تر پوشید.
اگر به یک مجلس رسمی دعوت شده اید، گزینه‌ای که برای شما می‌تواند مناسب باشد یک پیراهن مشکی بلند است که با کفش پاشنه بلند یک سری عالی می‌شود. برای پیراهن هم بهتر آستین بلند باشد تا رسمی تر به نظر برسد.

مطالب پیشنهادی  خرید ظروف یکبار مصرف از کارخانه

حتماً در تولد عکس بگیرید

همان طور که خودتون هم می دانید تولد یک مراسم به یادماندنی است. پس سعی کنید از مراسمتان عکس بگیرید. البته چند نکته در عکاسی را رعایت کنید تا عکس‌های مورد نظرتان خوب از آب دربیاد. سعی کنید در تولدتان از رنگ‌های درست استفاده کنید و نورپردازی درستی داشته باشید. فلش دوربین را رو چشم افراد زیادی از حد نندازید. در مراسم از رنگ‌های زیادی و شلوغ استفاده نکنید تا عکس‌ها خوب گرفته شود.

مطلب پیشنهادی : تم تولد مناسبتی 

بازی‌های مخصوص تولد

داشتن یک بازی یا سرگرمی در تولد میتونه یک خاطره خوبی را ایجاد کنه. بازی‌های زیادی در تولد وجود دارند؛ اغلب برای تولد به بازیه، صندلی بازی در نظر می‌گیرند اما بازی‌های دیری هم هست که می‌توانید انجام دهید مثل پانتومیم، پرتاب توپ، ماست‌خوری، نقاشی و بازی‌های زیاد دیگر که البته باید به نوع مراسم که مجلسی باشد یا دوستانه توجه کرد. همچنین به سن کسی که تولدش است.

فروشگاه

فروشگاه پاک ظرف با سابقه‌ای زیاد از بزرگترین فروشگاه‌های عرضه کننده تم تولد تهران است. در این فروشگاه محصولات متنوع و با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌گردد. برای اطلاعات بیشتر از محصولات و خدمات این فروشگاه با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *