مقالات

تزیین تولد با ایده های جالب

تزیین تولد با ایده های جالب

آرایش تولد یکی از مهمترین بخش های جشن است، که شوق زیادی برای بچه ها ایجاد میکند. اما این تزیینات نباید زیاد هزینه بر و تجملاتی باشد. می‌توانید با خریدن بادکنک و درست کردن چند تزیین ساده به خانه رنگ بوی جشن و شادی ببخشید. در این مقاله قصد داریم چند مدل دیزاین ساده و چند تزیین تولد با ایده های جالب برای جشن تولد را به شما توضیح دهیم.

برای تزیین تولد از تم کمک بگیرید

یک تم تولد انتخاب کنید ضرورتاً نیاز نیست یک عالمه وسایل از لیوان ،چنگال گرفته تا لباس و غیره …….. تهیه کنید . با انتخاب یک تم رنگی محدود شود مثلا اگر فرزندتان به رنگ قرمز علاقه دارد می‌توانید خانه را با وسایل ساده مثل بادکنک ، کاغذ رنگی ، رومیزی میز رو از رنگ قرمز استفاده کنید . خیلی چیزهای ساده دیگه میتوانید برای یک فضای شاد و دلنشین  استفاده کنید.

طبیعت

این روزها که همه خانه ها آپارتمانی و کوچک شده اند . میتوانیم برای برگزاری جشن تولد بخصوص برای بچه ها که خیلی پرسرصدا و شلوغ هستند ، برای تنوع هم که شده و برای این که از اعتراضات همسایه ها برای شلوغی سرصدا  راحت باشین. هم نگران کم بود جا برای مهمانان ندارین میتوانید فضای باز مثل پارک را برای جشن تولد خود انتخاب کنید.

 

خودتان دست به کار شوید

یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش هزینه این است که خودتان دست به کار شوید وسایل تزینی را بسازید . مثلا ریسه های کاغذی را با  رنگ تم تولد را با بسازید ، هم میتوانید کیک تولد خودتان آماده کنید و با سلیقه خودتان تزیینش کنید .

مطالب پیشنهادی  بهترین تم تولد فانتزی

تزیین تولد با،بادکنک آرایی

بادکنک‌ها را خیلی سخت میتوان از تزینات جشن تولد حذف کرد ، چون مفهوم تولد و بادکنک‌ها درهم تنیده شده‌اند . میتوانید از نوشته‌ای که در اختیار شما میذاریم استفاده کنید یا با دیدن کلیپ های آموزشی برای تزینات استفاده کنید.

  1. ریسه بادکنکی :

یکی از راه های تزیین جشن ریسه بادکنکی است . ابتدا یک نخ ضخیم رااز سوزن عبور دهید و بعد از ته بادکنک رد کنید و یک ریسه درست کنید . طوری به دیوار بزنین که آویز باشد .

 

 

ریسه

  1. تزیین پاکت تنقلات همراه با بادکنک :

بادکنک آرایی در جشن تولد که برای کودکان که دعوت شده اند بسایر جذاب است و همیشه دوست دارن پایان جشن یکی از این بادکنک ها به تصاحب خود در بیاورند میتوانید کودکان را از استرس این که بادکنک نصیبش نشود را در بیاوید . تنقلاتی که برای پذیرایی اماده کردین رو با بستن بادکنک که روی آن ها شناور باشند تزیین کنید و به هر کدام یکی بدهید میتوانید از یک رنگ استفاده کنید که روی رنگ ادکنک ها جنگ نشود  میتوانید ته بادکنک ها را با کاغذ رنگی وصل کنین شبیه بستنی قیفی بشود.

  1. تزیین تولد باکمک بادکنک و پولهای رنگی :

یک راه برای جذاب کردن جشن تم تولد مناسبتی استفاده از بادکنک های پر از زرق و برق است . برای این کار تنها باید از بادکنک های شفاف کاغذ های رنگی یا اکلیل های رنگی استفاده کنید . ابتدا کاغذهای رنگی به شکل‎های مختلف برش دهید و داخل بادکنک ها بریزین و بعد آنها را باد کنید . و میتوانین داخل بادکنک‌ها از شکلات ها پر کنید و بالای میز کیک بزنید موقع فوت کردن شمع تولد بادکنک را بترکانید و شکلات ها بیرون بریزد و قطعا برای بچه ها یک فعالیت سرگرم کننده و جذاب است . و با بادکنک ها خیلی کارهای دیگری میشود انجام داد.

مطالب پیشنهادی  خرید کیک تولد

 

 

اکلیلی

 

 

در پایان بگم که میتوانید برای باد کردن بادکنک ها از گاغذ بی خطر هلیوم استفاده کنید . به هیچ عنوان از گازهای شهری یا گاغذهای اشتعال پذیر استفاده نکنید.

دکوراسیون

اغلب اوقات ، زیبایی در کوچک‌تری جزئیات ، و گاهی اوقات فقط این چیزهای کوچک برای یک روحیه خوب و یک روحیه جشن پنهان است. این قطعاً در مورد ایده‌های تزئین میز تولد ، در هر سنی صدق می کند . چه فقط بوفه تولد باشد و چه یک میز کامل تولد ، قطعاً باید هنگام برگزاری جشن تولد به دنبال یک دکوراسیون زیبا باشید. این کار مهم را می توانید به یک متخصص واگذار کنید یا همه آن را خودتان طراحی کنید – بسته به زمان و میل موجود.

 

 

بازی های تولد

انتخاب اینکه چه بازی‌هایی برای بچه های کوچک تنظیم شود بسیار آسان به نظر می رسد ، اما موارد خاصی وجود دارد که باید قبل از انجام آنها درک کنید. برای اطمینان از اینکه هیچ کس در آن حزب کنار گذاشته نمی‌شود ، در اینجا مواردی ذکر شده است که ممکن است بخواهید هنگام انتخاب بازی‌ها در نظر بگیرید.

  • بر روی میانگین سنی تمام بچه‌هایی که در این مهمانی شرکت می کنند تمرکز کنید و بازی‌هایی را انتخاب کنید که همه بچه‌ها می توانند بازی کنند ، و نه تعداد معدودی.
  • اگر یک مهمانی با مضمون را برنامه‌ریزی کرده‌اید ، هنگام انتخاب بازی ، کمی از موضوع دور شوید و از آن نترسید. به خصوص اگر بازی به وضوح می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.
  • بازی های فکری را محدود کنید زیرا که کودکان به اندازه کافی بازی های تحریک کننده عقلی در مدرسه را تجربه می کنند.
  • از خاص بودن جنسیت بازی‌ها خودداری کنید. سعی کنید بازی‌هایی را انتخاب کنید که با کلیشه های جنسیتی عجین نباشند.
  • خوب برنامه‌ریزی کنید و از قبل آماده شوید. رسیدگی به چندین کودک می تواند یک چالش باشد. برای جلوگیری از هرگونه هرج و مرج ، از قبل در مورد چگونگی هر بازی برنامه‌ریزی کنید.
مطالب پیشنهادی  مراحل برگزاری جشن تولد برای پسران

اجاره یک سالن

بسیاری از والدین ترجیح می دهند فضای بازی یا سالن را به جای برگزاری تم تولد پسرانه جشن های تولد در خانه‌هایشان اجاره کنند ، دیگر لازم نیست نگران راه اندازی ، پاکسازی یا تهیه سرگرمی برای مهمانان خود باشید. با اجاره یک سالن تمام کارها بدون استرس و کثیفی خانه انجام می شود.

استخدام یک مجری یا بازیگر

شما می توانید یک مجری استخدام کنید و تمام توجه مهمان را به آن جلب کنید. این کار تا حدودی هزینه بر می باشد. برای جذاب تر شدن مهمانی می توانید در حین مراسم از دستگاهی نورپردازی مانند ویدئو پروژکتور و دستگاه های حباب ساز بهره ببرید.

تولدی

فروشگاه تولدی عرضه کننده محصولات تولد و لوازم انواع مهممانی های رسمی و غیر رسمی و همچنین ارئه دهنده تزیین تولد با ایده های جالب می باشد. برای آگاهای از قیمت و نوع محصولات ما از وب سایت تولدی دیدن فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *