مقالات

نکات مهم تزیین تولد دخترانه

تزئین تولد دخترانه

 برای برگزاری تزیین تولد دخترانه، لازم است مقدماتی را آماده کنید. یک جشن تولد هیجان انگیز، علاوه بر خوراکی‌های خوشمزه و مهمانان پرانرژی، نیاز به دیزاین جذاب دارد. تزیین جشن تولد دخترانه یکی از بخش‌های مهم و وقت‌ گیری است که، قبل از برگزاری تولد باید مقدمات آن را فراهم کنید. اما درصورتی‌که به‌خوبی ندانید که چه مدل تزیین جشن تولد دخترانه ای مدنظرتان است، چطور می‌توانید لوازم آن را تهیه کنید؟ از همین نکته پیدا است که باید با برنامه‌ریزی دقیقی پیش روید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مهم ترین نکات در تزیین تولد دخترانه

همان طور که در بالا گفته شد، نحوه تزیین جشن تم تولد دخترانه با پسرانه متفاوت می باشد. اگر به دنبال این هستید تا برای دختر خانوم خود تولد برگزار نمایید به این نکات توجه نمایید:

سن

اولین پارامتر مهم در تزئین تولد دخترانه، سن فردی هست که برای آن تولد می گیریم، به این دلیل متناسب با هر سن و سال تم های مختلفی وجود دارد. اگر دختر خانوم شما سن پایینی دارد می توانید ازتم های کارتونی استفاده نمایید و اگر قصد دارید برای دختران بزرگتر تولد برگزار نمایید می توانید از تم هایی استفاده نمایید که کمی رسمی تر و خانمانه تر می باشد.

رنگ

مسئله مهم بعدی که باید به آن توجه کرد و همچنین سلیقه دختر خانوم را باید در نظر گرفت، انتخاب رنگ در تزئین می باشد. بیشتر دختر خانوم ها از رنگ های صورتی، گلبهی، یاسی و بنفش خوششان می آید پس بهتر است که از این رنگ ها در تزئین تولد دخترانه جهت رقم زدن یک فضای رویایی بسیار زیبا استفاده نمایید.

مطالب پیشنهادی  تفاوت تم تولد دخترانه و پسرانه

مطلب پیشنهادی:عمده فروشی وسایل تولد 

 

 

تزئین تولد دخترانه

تزئین تولد دخترانه

ریسه ها

ریسه ها در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند، و به آسانی می توانند به زیبایی سازی فضای شما کمک نمایند. شما می توانید جهت هرچه با شکوه برگزار کردن مراسم تم تولد پسرانه خود در کنار تم های تولد از ریسه های کوتاه و بلند کاغذی استفاده نمایید.

بادکنک ها

از گذشته تا به امروز از بادکنک ها برای زیبا سازی فضای تولد استفاده شده است. بادکنک ها با مدل های متفاوت و رنگ بندی فراوانی که دارند دست شما را جهت زیبای محیط باز می گزارند. شما می توانید در جای جای فضای خانه خود از بادکنک ها استفاده نمایید. همچنین با استفاده از قابلیت بادکنک هلیومی که به سقف می چسبد می توانید تزئین تولد دختر خانوم تان را خاص تر برگزار نمایید.

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

انتخاب ظرف های پذیرایی

مورد دیگر که فرقی نمی کند که شما برای دختر خانوم خود یا آقای پسر تولد می گیرید، انتخاب ظرف های پذیرایی می باشد. در بیشتر جشن ها ظرف ها در کنار کیک بر روی میز قرار می گیرند و در زیبا سازی فضای جشن نقش به سزایی دارند لذا شما باید در چیدمان ظرف ها باید سلیقه به خرج دهید. نکته بسیار مهم در انتخاب ظرف ها متناسب بودن آن ها با تم تولد می باشد پس ظرفی را انتخاب نمایید. تا ضمن پذیرایی از مهمانان، جلوه فضای تولد را به خوبی حفظ نماید و به زیبا سازی آن کمک نماید.

مطالب پیشنهادی  جدیدترین لوازم لوکس تولد

نورپرداز

در هر جشنی به ویژه جشن تولد نورپردازی بسیار مهم می باشد. شما باید برای هر چه با شکوه برگزارکردن مراسم خود تا می توانید از ابزار های نور پردازی استفاده نمایید. استفاده از ریسه های نوری، گوی های پخش نور و از این دست موارد می تواند فرزندانتان و مهمان هایتان را سوپرایز نماید.

چیدمان میز پذیرایی

میز پذیرایی شما باید با استفاده از میوه آرایی و گل آرایی تزئین شده باشد تا در زمانی که کیک بر روی میز قرار می گیرد جلوه ای زیبا برای دختر خانوم تان رقم بزند. در آخر گفت برگزاری تولد دخترانه کار آن چنان سختی نمی باشد تنها شما باید به نکاتی که گفته شد توجه نمایید.

 

تزیین تولد دخترانه با تم تولد دخترانه

تم تولد دخترانه یکی از بهترین روش ها برای تزیین جشن تولد است. اگر می خواهید برای خودتان و یا دخترتون جشن تولد برگزار کنید ولی برای تزیین تولد هیچ ایده ای ندارید پیشنهاد می کنم، تم های تولدی فروشگاه پاک ظرف  را مشاهده کنید و با توجه به سلیقه شخصی خودتان و فردی که تولدش است تم تولد موردنظرتان را انتخاب کنید. فقط در انتخاب تم تولد به این نکته توجه کنید که بهترین تم تولد را انتخاب کنید. سعی کنید در انتخاب تم‌ تولد وسواس به خرج دهید و با توجه به تعداد مهمان هایتان تم تولد مورد نظرتان را را انتخاب کنید.

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی شمع تولد

تزیین لوازم جشن تولد | فروشگاه پاک ظرف

مجموعه پاک ظرف ارائه کننده انواع محصولات مربوط به تم تولد و لوازم مربوط به برگزاری جشن تولد می‌باشد. شما عزیزان هر چه را که برای برگزاری جشنی خاص و تزیین تولد اعم از انواع تم، لوازم جشن تولد ( شمع ، ظروف، کلاه و … ) احتیاج دارید می‌توانید در هر تعدادی با بهترینکیفیت و مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه پاک ظرف خریداری نمایید و جهت هرگونه پرسش می‌توانید با ما تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی  رنگ تم تولد پسرانه | بهترین رنگ کدام است؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *