لوازم تم تولد در اندیشه

تمام لحظات کنار هم بودن و لذت بردن از حضور دیگران، بسیار ارزشمند است و همه افراد با فرا رسیدن یک روز خاص مانند تولد یکی از اعضای خانواده که در آن مهمانان زیادی حضور دارند، بیشتر ذهنشان درگیر برنامه ریزی برای جشن می شود. مهمترین بخش، انتخاب وسایلی مانند تم تولد، بادکنک، شمع و… برای برگزاری جشن به نحو احسن است. برای برگزاری هر جشنی، تم های تولد مختلفی وجود دارد که بر اساس نوع جشن، سن فرد و نوع شخصیت افراد دسته بندی شده است. اگر شما به دنبال خرید لوازم تم تولد در اندیشه هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه سایت، تم تولد مورد نظر خود را انتخاب کرده و در اسرع وقت دریافت نماییدم.

تم تولد

تم تولد شامل اقلام و وسایل مختلفی است که باعث کمک کردن به میزبان در برگزاری و تزیین دکوراسیون جشن، آسان کردن پذیرایی از مهمانان و کاهش دردسرهای بعد از پایان جشن می شود. تم تولد در انواع طرح و مدل های مختلف نظیر شخصیت های کارتونی و طرح های ساده و رنگی در بازار موجود می باشد که شما می توانید از آن برای ست کردن وسایل جشن و منزلتان استفاده نمایید.تم ها باید به درستی و طرحی مشخص انتخاب شوند تا زیبایی جشنمان را دو چندان کنند.

دلایل استفاده از تم تولد

برگزاری جشن بر اساس علایق و شخصیت افراد در کنار رعایت نظم و اصول برای هماهنگی محیط، کار نسبتا دشواری است و این امر ضرورت استفاده از تم تولد در برگزاری مراسم را نشان می دهد. استفاده از تم تولد در برگزاری مراسم، انجام کارها را بسیار آسان می کند و طرح بندی آن کمک می کند که بتوانید دکوراسیون جشن را با محیط هماهنگ کنید. دیگر مشکل اساسی در برگزاری بیشتر جشن ها، کمبود ظرف برای پذیرایی از مهمانان می باشد که با وجود تم تولد دیگر نیازی به نگرانی در این مورد وجود نخواهد داشت و در پایان مراسم نیز هیچ ظرفی برای شستن تلنبار نخواهد شد. همچنین در کنار همه نکات ذکر شده، هنگام برگزاری جشن و مراسمی در خارج از منزل و در محیط باز مثل پارک و طبیعت، استفاده از ظروف یک بار مصرف تم تولد بسیار کاربردی خواهد بود.

تم تولد دخترانه تنوع بسیاری برای گروههای سنی مختلف دارد. این تم ها در طرح ها و رنگ های مختلفی حتی شخصیت های کارتونی نیز می باشند؛شما می توانید این تم ها را از فروشگاه تولدی اندیشه خریداری فرمایید. همراه با شمع و ریسه مربوط به تم خود و انتخاب یک تم مناسب بسیا مهم است مخصوصا برای دختر خانوم ها زیرا جشن آن هارا خاص و زیباتر می کند.

تم تولد دخترانه

 تم تولد پسرانه مانند تم دخترانه از تنوع زیادی برای گروه های سنی مختلف،به عنوان مثال 2 تا 16 سال بر خوردار است. شما می توانید انواع تم های پسرانه را از فروشگاه تولدی اندیشه خریداری فرمایید. این تم ها در طرح های مختلفی از جمله شخصیت های کارتونی معروف و …. می باشد.

تم تولد پسرانه

بزرگسالان دقت بسیاری برای انتخاب تم مناسب سنشان باید داشته باشند. شما می توانید انواع تم بزرگسال را از فروشگاه تولدی خریداری فرمایید.این تم ها در طرح های ساده و رنگی می باشند.

تم تولد بزرگسال

این تم ها سن و جنسیت خاصی ندارد شما می توانید با انتخاب درست تم مورد علاقئتان یک شب به یاد ماندنی را رغم بزنید. شما می توانید برای خرید انواع تم های فانتزی به فروشگاه تولدی مراجعه فرمایید. این تم ها از انواع مختلفی مانند اسب تک شاخ، جوکر و …. برخوردار است.

تم تولد فانتزی

فروش وسایل و لوازم تم تولد در اندیشه

فروشگاه تولدی در کنار فروش انواع لوازم تم تولد در اندیشه به صورت پک، انواع وسایل تولدی مورد نیاز برای برگزاری جشن را به مشتریان خود در اندیشه عرضه می نمانید که این لوازم شامل موارد ذیل می باشد:

انواع بادکنک: ارائه بادکنک های فویلی و هلیومی در طرح ها و رنگ های متنوع مانند: اعداد، شخصیت کارتونی، تیم فوتبال و …

انواع شمع ها : فروش شمع های مختلف در طرح های متنوع مانند: شخصیت، طرح گل، شمع اعداد و شمع های مناسبتی مانند ولنتاین، یلدا، شمع سال و …

انواع وسایل تزئینی: ارائه انواع وسایل تزئینی شامل  رمان و… در مدل ها و رنگ های مختلف برای  

انواع کلاه ها : فروش انواع کلاه در طرح ها رنگ های مختلف برای گروه های سنی مختلف، مانند: کلاه شاپو، بوقی، توپک دار، بلک لایت، برجسته، کلاه اکلیل و … 

⦁انواع ریسه ها : فروش انواع ریسه ها در رنگ ها و طرح های مختلف برای گروه های سنی مختلف، مانند: پرچمی، مثلث شکل، طرح تم و اشکال هندسیو…

⦁انواع ظرف تولد: ارائه انواع ظرف های تولدی با طرح های مختلف برای گروه های سنی مختلف،مانند: رنگی، فانتزی، خال خالی، راه راه و ….

⦁انواع بمب شادی و برف شادی: ارئه بمب شادی ها و برف شادی ها با طرح های مختلف، مانند: فانتزی، رنگی، راه راهی، خال خالی و …..

خدمات فروشگاه لوازم تم تولد در اندیشه

فروشگاه تولدی به عنوان مرکز فروش لوازم تم تولد در اندیشه، آماده خدمات رسانی و فروش محصولات خود به شما مشتریان گرامی می باشد. در همین راستا فروشگاه ما این امکان را در سایت برای شما فراهم کرده است که بتوانید در زمانی اندک، لوازم تم تولدی مورد نیاز خود را تهیه کرده و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. تمامی لوازم  و وسایل فروشگاه، با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به شما مشتریان گرامی عرضه می گردد.