مقالات

فروشگاه تم تولد تهران

فروشگاه تم تولد تهران

فروشگاه تم تولد تهران در راستای ارائه کالا و خدمات خود با توجه به درخواست ها و حمایت مخاطبان عزیز اقدام به فروش اینترنتی تمام کالا های خود کرده است. و برای جلب و حفظ رضایت مخاطبان و مشتریان عزیز و محترم خود مجموعه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. فروشگاه پاک ظرف برای بهبود یاری رسانی و خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان در ایران می باشد. و  یکی از بهترین فروشگاه های تم تولد در تهران می باشد، و دارای تنوع بسیاری از تم ها است و تنوع بسیاری در لوازم تولد دارد.

جشن تولد

تولد نقش مهمی در زندگی انسان دارد، زیرا این واقعه بسیار مهم است و فقط یکبار در سال رخ می دهد. برای داشتن یک جشن تولد خوب و باشکوه، نیاز به طراحی و برنامه ریزی دقیقی داریم تا همه چی به نحو احسنت پیش برود. تم تولد به ما کمک می کند تا جشنی زیبا و خاص داشته باشیم.

فروشگاه تم تولد تهران

در گذشته ای نه چندان دوری، افراد مجبور بودن برای خرید لوازم تولد زمان زیادی را در بازار و… سپری کنند؛ تا لوازم دلخواه خود را پیدا کنند. اما امروزه می توانید، به صورت اینترنتی در خانه نشسته و در حالی که چای خود را میل می کنید، تم مورد نظر خود را بدون آن که وقتتان گرفته شود؛ و داخل ترافیک های سنگین تهران بمانید انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

تولدی(مجموعه پاک ظرف) یکی از بزرگترین فروشگاه های تم تولد در تهران می باشد. این مجموعه با هدف فروش محصولات تولدی و تم تولد و کادویی ویژه کودکان فعالیت خود را شروع کرد. با توجه به این موضوع که با کمترین هزینه زیباترین خاطرات را برای کودکانمان می سازد. تصمیم به فروش بهترین و بروز ترین وسایل تم تولد نمودیم تا زیباترین تولد و به یاد ماندنی ترین خاطرات را ما برای شما به ارمغان بیاوریم.

در حال حاضر نیز با گسترش و استقبال مردم عزیز، تصمیم به افزایش فروش تم ها و ارتقا از فروش تم تولد بچگانه به تم های مناسبتی، بزگسال و… کرده است. در این مجموعه بهترین و لاکچری ترین تم های تولد برای شما عزیزان به فروش می رسد.

مجموعه بزرگ پاک ظرف، عمده فروشی تم تولد در تهران، علاوه بر فروش انواع تم تولد، سایر محصولات و لوازم تولد مانند کارد و چنگال، لیوان و ریسه های سفارشی، آتش بازی، بادکنک و… را نیز عرضه می کند.

 

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

فروشگاه تم تولد تهران

تم تولد

تم تولد تشکیل شده از، رنگ ها تزئیینات تولد از بادکنک آرایی گرفته لوازم استفاده شده در آن همه این ها در کنار هم تو را تشکیل می دهند. اما باید این را در نظر داشته باشید، طراحی تم تولد اصول خاص خودش را دارد و در آن باید بسیار توجه شود؛ شما می توانید تم های مورد نظر خود را از فروشگاه تولدی خریداری کنید و طبق سلیقه خود آن را تزئین کنید.

مطالب پیشنهادی  نمایندگی پخش جدیدترین ظروف یکبار مصرف کوشا

تم تولد

تم تولد دخترانه

دختر خانوم ها، بسیار لطیف و حساس می باشند به همین منظور هم تولد برای آن ها بسیار مهم است. برای برگزاری جشن برای دختر ها باید از تزئیینات خاصی استفاده شود؛ دختران تم های مخصوص خود را دارد مانند: تم تولد مینی موس که یکی از شخصیت کارتونی های محبوب دختران می باشد، تم تولد میشا که یکی از پربازدید ترین سریال کارتون های معروف می باشد، تم تولد پاریس که بسیار مناسب برای دختر خانوم های نوجوان می باشد و تم تولد سیندرلا که شخصیت دوست داشتنی کودکان می باشد. شما می توانید این تم های زیبا را از فروشگاه تولدی خریداری فرمایید.

 

 

تم پسرانه

پسران، به جشن تولد خود بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند جشنی خوب و خاص مطابق به شخصیت خودشان داشته باشند؛ پسران کم سن تر علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی دارند و دوست دارند از همان تم برای تولدشان استفاده شود. از تم تولد های پسران کم سن، می توان به تم های بن تن که شخصیت سریال کارتونی بسیاری از پسران است و به شخصیت های دیگر مانند: پوکویو که اکثر پسر های 5 تا 7 سال عاشق آن ها هستند، بتمن و مرد عنکبوتی که مطابق با سلیقه پسران نوجوان است اشاره کرد. شما می توانید برای خرید این تم تولد پسرانه به فروشگاه پاک ظرف معتبر ترین فروشگاه تم تولد تهران مراجعه فرمایید.

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی شمع تولد

تم پسرانه

تم بزرگسال

با بالا رفتن سن افراد، روحیه حساس تری نسبت به جوان ها پیدا می کنند؛ ما می توانیم با تدارک دیدن یک جشن خوب و مناسب با سن آن ها یک شب به یاد ماندنی را برای آن ها رقم بزنیم. منظور از بزرگسال، فقط افراد مسن نمی باشد؛ بلکه افرادی که جوان هستند هم در این لیست قرار می گیرند. تم تولد بزرگسال، از تم ها و طرح های زیبایی تشکیل شده است که می توان بنابر سن آن ها انتخابشان کرد، به عنوان مثال برای افراد مسن می توانیم از طرح های ساده و رنگ های شاد استفاده کنیم؛ و برای افراد جوان می توان از تم هایی مانند: تم سیبیل، تم لب و لاو، تم قلب، تم جوکر و… استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی  تم تولد تهران دخترانه

تم فانتزی

تم تولد فانتزی، فارغ از جنسیت  و سن می باشد؛ شما می توانید برای خاص تر شدن تولد خود این تم ها را انتخاب کنید و یک جشن خاص و ماندگاری داشته باشید. پیشنهاد ما برای تم های فانتزی عبارت است از: تم باربی و رنگین کمان مناسب برا دختر خانوم ها در هر سنی، جوکر، فوتبالی و دلار. برای آقا پسر ها برای در هر سنی که باشند می توانند از آن استفاده کنند.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ برای تولد پرسه بسیار مهمی است، که شما باید با دقت آن را طی کنید. باید به رنگ بندی تولد خود بسیار توجه کنید، و در نظر بگیریم که چه رنگ هایی در کنار هم باعث زیبا تر شدن جشن ما می شوند؛ به عنوان مثال می توانید رنگایی مانند: سفید و زرد، قرمز و مشکی، صورتی سفید، طوسی و صورتی، آبی و سفید ، مشکی و صورتی ، مشکی و سفید و…. باهم ترکیب کنیم و شبی زیبا را سپری کنیم.

فروشگاه تم تولد تهران

لوازم تولد

لوازم تم تولد، یکی از مهم ترین اجزای جشن ما می باشد؛ در پک های تم تولد لوازمی مخصوص وجود دارد که مانند:

  • ریسه که اشکال مختلفی مانند پرچم، تولدت مبارک و… دارد.
  • بادکنک ها با طرح های زیبا.
  • ظروف تولد مانند پیش دستی، کاردو چنگال، ظرف پاپکرن و دستمال.
  • کلاه تولد و تاج های زیبا.
  • وسایل تزئینی.
  • بمب شادی و برف شادی.
  • انواع شمع

 

فروشگاه تم تولد تهران

برای جشن چه بپوشم؟

همه ما دغدغه آن را داریم که، در مهمانی ها چه بر تن کنیم؛ اغلب دختر خانوم ها بیشتر دوچار این مشکل می شوند . پیشنهاد ما به شما این است با، در نظر گرفتن سن خود می توانید رنگ لباس خود را مطابق با تم انتخاب کنید. حتی به مهمان ها این پیشنهاد را بدهید و این گونه یک جشن تولد زیبا و یک شب عالی را در کنارهم سپری کنید؛ و حتی می توانیم تم لباس هایمان را خنده دار و بانمک تعیین کنیم به عنوان مثال لباس های دزدان دریایی بپوشیم و یک شب شاد را کنار هم بگذرانیم.

پخش عمده لوازم جشن برای مغازه داران و قنادی ها

مغازه‌داران و قنا‌‌دی‌های بسیاری در شهرها وجود دارند که سالانه مقدار زیادی از وسایل جشن تولد را به فروش می‌رسانند. اگر شما نیز صاحب یکی از این مغازه‌ها در سطح کشور هستید، پس خرید عمده آن‌ها برای شما بسیار مه

م است. چراکه شما باید با قیمت کمی خرید کنید تا بتوانید با قیمت مناسبی بفروشید و به سود برسید.

مطالب پیشنهادی  جدیدترین ظروف یکبار مصرف لاکچری

انتخاب یک فروشگاه  عمده فروشی تم تولد برای مغازه‌داران و قنادی‌ها، می‌تواند بسیار حیاتی باشد. چرا که سه عامل مهم را تعیین می‌کند.

 

قیمت مناسب

همانطور که گفته شد قیمت یک فاکتور بسیار مهم در درآمد یک مغازه است. بنابراین واجب است که ملزومات جشن تولد را از عمده‌ فروشی مناسبی تهیه کنید. قیمت کم‌تر نسبت به رقبا، باعث می‌شود که مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید.

کیفیت خوب

کیفیت همیشه دغدغه مشتریان است. به خصوص در این زمان که سودجویان بسیاری با عرضه محصولات بی‌کیفیت، سعی در دریافت سود بیشتری دارند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید. با خرید از فروشگاه تولدی ، شما محصولاتی باکیفیت را برای مغازه خود تهیه می‌کنید. کیفیت بالای محصولات باعث می‌شود که مشتری‌ های شما راضی بوده و روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده شود. چرا که همه به دنبال کیفیتی بالا با قیمت مناسب هستند. پس انتخاب فروشگاه پخش عمده لوازم تولد را دست کم نگیرید.

تنوع بالا

تنوع بالا باعث می‌شود که شما کاملا از رقیب‌های خود متمایز شوید. همین امر موجب رشد بسیار شما می‌شود. مغازه‌ای با قیمت مناسب، کیفیت و تنوعی بالا که هرکسی می‌خواهد که از آن خرید کند. یعنی دیگر دلیلی وجود ندارد که کسی از شما خرید نکند. همه این‌ مزایا می‌تواند با انتخاب بهترین توریع کننده لوازم شادی مناسب صورت گیرد. انتخاب پاک ظرف که آماده همکاری با شما است.

 

بهترین فروشگاه تم تولد در تهران

قطعا شما نمی توانید تنوعی بالایی از انواع تم تولد در جایی بجز محل تولید آن پیدا کنید. بنابراین اگر به دنبال تم تولد های متنوع هستید؛ می توانید به عمده فروشی وسایل تولد یعنی پاک ظرف مراجعه کنید. پاک ظرف بهترین فروشگاه تم تولد در تهران می باشد و مطمئنا شما پس از خرید از آن راضی از فروشگاه خارج خواهید شد. پاک ظرف آماده همکاری به صورت فروش عمده می باشد و حاضر است محصولات خود را به تمام نقاط ایران ارسال کند. تنوع بالای تم تولد پسرانه، دخترانه و بچگانه را می توانید در پاک ظرف مشاهده کنید. تمامی محصولات دارای بالاترین کیفیت می باشند.

 

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه پاک ظرف، یکی از معتبر ترین فروشگاه تم تولد تهران بصورت اینترنتی می باشد که شما می توانید به راحتی از آن خرید کنید. و درب منزل سفارش خود را تحویل بگیرید؛ برای انتخاب تم خود می توانید به صفحه فروشگاه پاک ظرف مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *