مقالات

خرید کیک تولد

تم

خرید کیک تولد

کیک تولد مهم ترین کیک زندگی هر فرد است. یک سال در انتظار جشن تولدمان هستیم و این یک سال درباره کیک روز تولدمان رویا پردازی می کنیم! بخش عظیمی از سورپرایز شدن و هیجان جشن تولد هر فردی به کیک تولدش بستگی دارد. و حالا که کیک تولد تا این اندازه اهمیت دارد مسئله مهم این است؛ کیک تولد ساده و زیبا یا کیک تولد مجلل و باشکوه؟

این مطلب سایت فروشگاه پاک ظرف به همه نوع سلیقه احترام گذاشته و مناسب برای هر مخاطبی است که به معرفی انواع کیک تولد می‌پردازیم، هم کیک‌ های ساده و شیک که سلیقه خاص شما را نشان می‌دهد و هم کیک‌ های اشرافی باشکوه که مهمانان برای لحظاتی نمی‌توانند چشم از آن بردارند.

جشن تولد معمولا یکی از جشن‌های مهم زندگی هر فرد می باشد که انتخاب کیک تولد مناسب که یکی از مهم‌ترین عناصر جشن تولدها محسوب می‌شود. به همین منظور ما قصد داریم در این مقاله، در مورد خرید کیک تولد ویژه کودکان و بزرگسالان نکاتی را عرض کنیم، که باعث می شود یک خاطره‌ی خوب برای شخصی که تولدش است و میهمانان رقم بزند.

نکات مهم در انتخاب کیک تولد

 نکته مهم در انتخاب کیک تولد علاقه و سلیقه کسی است که می خواهید برای او تولد بگیرید، و او را سورپرایزش کنید. با رعایت نکات زیر می‌توانید، بهترین کیک تولد را برای فرزند، همسر یا دوستتان تهیه کنید.

بودجه

قبل از خرید کیک تولد بهتر است مبلغی را که برای برگزاری جشن تعییین نماییم تا در هنگام خرید کیک به مشکل نخوریم، به این دلیل که جشن ما علاوه بر خرید کیک هزینه های دیگری از جمله پذیرایی از مهمان ها هم  به دنبال دارد. بیشتر بدانید : کم کردن هزینه جشن تولد

مطالب پیشنهادی  نکات مهم تزیین تولد دخترانه

خرید کیک تولدشکل و طرح کیک

برای انتخاب کیک شما باید علایق و سلیقه کسی را که برای او تولد می گیرید را بدانید. همچنین باید شما کیکی را انتخاب نمایید تا تمامی مهمانان بتوانند آن را بخورند؛ بعضی از مهمانان به مواد غذایی که در کیک ها به کار رفته است آلرژی دارند و کیک انتخابی شما باید به گونه ای باشد که بیش از حد شیرین نباشد تا سالمندان جشن هم بتوانند آن را میل کنند.

برای انتخاب طرح کیک، خصوصیات فردی، جنسیت، سن و سال و علایق صاحب تولد حرف اول را می‌زند. با توجه به این ویژگی‌ها نه‌ تنها انتخاب کیک برای‌تان ساده‌تر می‌شود، بلکه به کسی که برایش تولد گرفته‌اید نشان می‌دهید چقدر برای‌تان اهمیت دارد و برایش ارزش قائلید.

اندازه و وزن کیک

اندازه و وزن کیک باید به گونه ای باشد به هر مهمانی که در جشن شرکت کرده است برشی اندازه برسد، نه برشی نازک، همچنین کیک انتخابی ما نباید بیش از حد بزرگ باشد تا مقدار زیادی روی دستمان بماند. بنابرین بهتر است قبل از سفارش کیک، متناسب با تعداد مهمانان سفارش دهید.

کیک با تم میهمانی

هماهنگی کیک با تم میهمانی

اگه میهمانی‌تان از تم خاصی برخوردار می باشد بهتر است طرح و رنگ کیک را مطابق با آن انتخاب کنید. به عنوان مثال برای پسرها، می‌توانید از تیم فوتبال مورد علاقه ، شخصیت و قهرمان‌ های کارتونی مانند مرد عنکبوتی ، بن تن، بتمن و غیره استفاده نمایید. همچنین برای دختر خانوم ها هم از تم هایی نظیر شخصیت های کارتونی، فرشته ها ، پرنسس ها و یا هرچیزی که می دانید که به او علاقه دارد. بعد از انتخاب تم تولد ، باید لباس‌ها، مدل مو، نورپردازی، دکوراسیون و تزیین تولد با ایده های جالب و از همه مهم‌تر کیک تولد، متناسب با تم طراحی شوند.

مطالب پیشنهادی  برگزاری جشن تولد با تم کیتی

 

انواع کیک

کیک تولد شکلاتی

کیک شکلاتی یکی از محبوب‌ترین کیک‌ها در جهان محسوب می‌شود. برای پخت کیک شکلاتی دستورالعمل های مختلفی وجود دارد، چرا که می‌توان از انواع روکش های شکلات، خامه و شکلات های تلخ و شیرین استفاده کرد. این کیک به دلیل طعم شیرین و دلپذیر خود، در بین کودکان بسیار محبوب است. شما می‌توانید این کیک را در خانه تهیه کنید و یا از طریق سایت به روز رسان نسبت به خرید انواع کیک شکلاتی اقدام کنید. قیمت کیک تولد شکلاتی می‌تواند بسته به وزن و طرح مد نظرتان متفاوت باشد.

 

 

کیک تولد خامه ای

کیک تولد خامه ای

کیک تولد بسته به ترکیبات و مواد اولیه به کار رفته در آن به شکل های مختلف موجود است. یکی از انواع این کیک ها، کیک تولد خامه‌ای است. ماده اصلی تشکیل دهنده این کیک، خامه است که علاوه بر تزئین کیک در بین لایه های آن نیز وجود دارد. شما می‌توانید از این کیک برای جشن های تولد استفاده کنید.

کیک تولد دخترانه

برگزاری جشن تولد دختران نیاز به ظرافت،‌ حساسیت و دقت بالایی دارد. همچنین انتخاب این خوراکی خوشمزه می‌تواند کار نسبتا دشواری باشد. برای انتخاب کیک، اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید سن فرد است، چرا که طرح روی کیک بسته به علایق، تفریحات و شخصیت‌های محبوب آن فرد انتخاب می‌شود و علایق هر کس می‌تواند هر سال تغییر کند. استفاده از رنگ های سفید، صورتی، قرمز و تزئیناتی مثل گل، عروسک های کوچک و غیره انتخاب خوبی برای کیک تولد دخترانه به شمار می‌آید. قیمت کیک تولد دخترانه بسته به طرح و وزن مد نظر شما متغیر است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما ، نسبت به خرید لوازم تم تولد دخترانه اقدام کنید.

مطالب پیشنهادی  تم تولد مهرماهی

قیمت کیک تولد

قیمت کیک تولد

انتخاب و خرید کیک تولد، یکی از مهم‌ترین بخش‌ های برگزاری جشن تولد است که باید طبق برنامه‌ ریزی انجام شود. اگر به دنبال ایده برای برگزاری جشن تولد کوچک هستید و بودجه‌ی بالایی برای جشن در نظر ندارید، می‌توانید با سفارش کیک تولد ارزان قیمت مراسم خود را برگزار کنید. قیمت کیک تولد بسته به وزنی که انتخاب می‌کنید و همچنین نوع طرح آن متفاوت است. شما می‌توانید با مراجعه حضوری به قنادی ها و  یا سفارش آنلاین کیک تولد ، خیالتان بابت کیک تولدتان راحت باشد

 خرید کیک تولد رژیمی

امروزه به دلیل مصرف خوراکی های قندی، دغدغه خیلی  از مردم شده؛ اما با این وجود بسیاری از غذا و کیک‌ های مانند کیک تولد هستند که نمی‌توان از آن دست کشید. همان طور که خودتان خوب می دانید کیک تولد پر از قند و کربوهیدرات دارد. پس چه کنیم؟ شما با تهیه کیک رژیمی  می توانید تولد خود را به زیباترین نحوه ممکن برگزار کنید.

فروشگاه

برای این که، جشن تولدی خوب داشته باشیم و به نحو احسن از مهمان خود پذیرایی نماییم، نیازمند مرغوب ترین وسایل پذیرایی هستیم، هر آنچه که شما برای برپایی جشنی حرفه ای لازم دارید می توانید در فروشگاه تولدی به آسانی پیدا نمایید و اقدام به خرید نمایید. همین الان برای ثبت سفارشات خود تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *