مقالات

تولید کننده لوازم تولد

تولید کننده لوازم تولد

تولدی به عنوان تولید کننده لوازم تولد به شما در برگزاری حرفه ای جشن ها کمک می نماید. شما می توانید انواع تم تولد ( پسرانه،دخترانه،خردسال) ظروف پذیرایی، بادکنک، انواع شمع و … را از فروشگاه تولدی تهیه نمایید. تولدی یکی از بزرگترین تولید کننده لوازم جشن تولد در ایران می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا صورت عمده و جزئی وسایل جشن های خود را تهیه نمایید.

آیا تا به حال برای کسی جشن تولد گرفته اید؟

جشن تولد یکی از زیباترین و بهترین مراسم هایی می باشد که هر شخصی دوست دارد این روز را در کنار عزیزان خود جشن بگیرد و شادی خود را با بهترین نفرات زندگی شخصی اش تقسیم نماید.که در هر کارخانه تولیدی تجهیزات تولد انواع تم تولد جدید با کلیه امکانات مورد نیاز برای استفاده جهت برگزاری مهمانی تهیه می گردد که با قیمت های مختلف، قابل دریافت می باشد. برای دیدن برخی از تم های تولد به لینک تم تولد مراجعه کنید.

اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران

مجموعه پاک ظرف اولین و بزرگترین تولید کننده انواع تم های تولد دخترانه، تم تولد پسرانه، بزرگسال، فوتبالی و تم های مناسبتی و همچنین لوازم تزیینی جشن و مهمانی ها در ایران می باشد. جهت بازدید از مدل های مختلف محصولات و خرید به وب سایت ما و همچنین کانال تلگرام یا اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

پخش عمده تولید کننده لوازم تولد در فروشگاه 

فروشگاه تم تولد در راستای تنوع جنس و رضایت مشتری، در کنار تولید تم پخش عمده لوازم تولد با تنوع و کیفیت بالا را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است و اقلام آن به شرح ذیل می باشد.

  • بادکنک های لاتکس در طرح ها و رنگ های مختلف مانند بادکنک خالدار، گلدار، شیشه ای، بادکنک بوبوبالن و هلیوم و…
  • انواع بادکنک فویلی شامل : فویلی اعداد در 7 رنگ مختلف، فویلی قلب و شخصیت های تم، هپی برزدی 13 تیکه و …
  • انواع لوازم تم تولد مانند چسب بادکنک، برف شادی، نخ شادی، نخ زری، تاج های فانتزی، عینک، پاکت پول، گل خشک، وسایل بلک لایت و…
  • انواع شمع ها: شمع جادویی، شمع شخصیت، شمع اعداد اکلیلی ،شمع موزیکال، وارمر، شمع مناسبتی مانند ولنتاین، یلدا، شمع رنگی سوز و..
  • وسایل آتیش بازی مجاز: فشفشه رو کیک (10، 15،12 سانت) فشفشه سیمی، آبشار جرقه ای، کهکشان ها، فلشرها
  • انواع وسایل یکبار مصرف شامل: لیوان کاغذی مات، لیوان کاغذی گلاسه، لیوان اختصاصی با لوگوی شرکتها، سازمانها لیوان مناسبتی مانند یلدا، محرم، نوروز، کریسمس و پیش دست های مجلسی، پاپ کرن های سطلی، لیوان 90 سی سی، لیوان 360 سی سی و…
  • انواع کلاه ها: کلاه شاپو، بوقی، توپک دار، بلک لایت، برجسته طلاکوب، کلاه زری دار، کلاه ریش ریش ، کلاه اکلیلو..
مطالب پیشنهادی  ظروف یکبار مصرف لاکچری

تم تولد چیست ؟

تم تولد به مجموعه ای از وسایل تولد و ملزوماتی مانند انواع بادکنک، استند، بنر، ریسه، ظروف کیک خوری و غیره گفته می شود که درکنارهم هارمونی بی نظیری ایجاد نموده و یک زمینه زیبا برای ثبت خاطرات خوش فراهم می نماید. قبل از خرید وسایل برای برگزاری تولد به این نکته دقت کنید که تم تولد دخترانه با پسرانه از نظر رنگ و برخی لوازم متفاوت می باشد جهت خرید عمده فروشی ظروف یکبار مصرف با ما تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده لوازم تولد

انواع تم تولد 

تم تولد سفید و مشکی 

سفید و مشکی یک ست رنگی کلاسیک و فوق العاده شیک است که تمی مناسب برای برگزاری جشن تولد های شما می باشد. در اینجا ایده های جذابی برای تزئین دکوراسیون جشن تولد طبق این ست رنگی سفید و مشکی و زیبا آورده شده است. تم تولد سفید مشکی هم  برای بزرگسال و هم تم تولد کودک می توانید استفاده کنید.

تم تولد فوتبالی 

هنگامی که لوازم تم تولد رئال مادرید را برای مهم ترین روز زندگی پسر خود و مهمانانش سفارش می دهید آنها را برای یک بازی بزرگ آماده می کنید! تم تولد فوتبالی رئال مادرید برای تمامی طرفداران این تیم فوتبال سرشناس و تمام فوتبال دوستان مناسب است. با سفارش این لوازم تولد می توانید جشن تولدی فوتبالی و بی نظیربرای پسر خود برگزار کنید و این روز را برای او و تمام مهمانان این جشن تولد به یاد ماندنی سازید.

تم تولد استوایی فلامینگو

برگزاری جشن با تم تولد استوایی فلامینگو، با این دکوراسیون های جشن گرمسیری جشنی متناسب با تم تولد دخترانه زیبای فلامینگو داشته باشید. پرهای زیبای فلامینگو در این جشن خودنمایی کرده و این فلامینگو های صورتی رنگ جذاب اوقات خوبی را برای شما به ارمغان می آورند.

مطالب پیشنهادی  جدیدترین ظروف یکبار مصرف لاکچری

 تم تولد ماشین مکویین 

برای جشن تولد فرزند خود به دنبال چه ایده هایی جالب هستید؟ شاید تمام چیزهای که به ذهنتان می رسیده است را تا به حال امتحان کرده اید . بنابراین، حالا وقت آن است تا یک تم تولد پسرانه متفاوت را امتحان کنید.

تولید کننده لوازم تم تولد

آیا تا به  حال تم تولد ماشین مکویین را امتحان کرده اید؟

تم تولد یک تم متفاوت و جالب می باشد، به خصوص برای آقا پسر ها معمولا عاشق ماشین و ماشین سواری هستند، اگر کودک شما هم یکی از آن هاست و بیشتر به ماشین های مسابقه ای علاقه مند است، انتخاب تم تولد ماشین مطمئنا بهترین انتخاب می باشد.

یک توصیه برای شما که می خواهید وارد کسب و کارتولید کننده لوازم تولد شوید:داشتن تم های تولد مختلف در جشن تولد است. که متفاوت بودن مراسم را به همراه دارد. تم های تولد این قابلیت را دارند که می تواند تولدتان را به تولدی لاکچری و فوق العاده تبدیل کند و فضای مهمانی رابسیار زیبا کند. تم های تولد که امروزه در میان اکثریت مد شده است و استقبال خوبی هم از سوی مردم صورت گرفته است.

بهترین ایده برای برگزاری جشن تولد و میهمانی های شما ارائه می دهیم. 

  • ایده تزئین بادکنک ها
  • ایده تزئین خوراکی های جشن تولد
  • ایده  استفاده از ریسه تزئینی
  • ایده کلیپ دسته جمعی 
  • ایده تزئین میز پذیرایی
  • ایده تزئین کادو تولد
  • ایده کارت دعوت جشن تولد
  • ایده جالب تزئین کیک تولد
  • ایده تم تولد
  • ایده طراحی لباس برای جشن تولد

همیشه آماده سازی و تزئینات جشن ها یکی از لذت بخش ترین کارهاست. در اینجا به معرفی یکی ازتولید کننده لوازم تولد می پردازیم.

مطالب پیشنهادی  تزیین تولد با ایده های جالب

کارگاه تولید کننده لوازم تولد و عمده فروشی شمع تولد یا تم تولد نامبروان کار خود را از سال 1389 در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی آغاز کردو به منظور کم رنگ کردن ورود لوازم عمده تم تولد چینی واداراتی به داخل کشور، کارخانه تم تولد را در سال 1391 راه اندازی کردند و شروع به تولید بیش از 60 تم تولد و لوازم تولد با رنگ ها و طرح های خاص و در گروه سنی نوزاد، کودک، نوجوان و بزرگسال نمودند و با این کار توانستند در زمینه تولید ملی و کار آفرینی و ارائه محصولات داخلی کشور با قیمت مناسب تر نسبت به کالاهای وادراتی اقدامات موثری انجام دهند.

 

سایر برند های تولید کننده لوازم تولد 

برند های زیادی در این زمینه وجود دارند. غالبا در هر یک از شهرها یک تولید کننده لوازم تولد وجود دارد. شاید به جرات توان گفت که بیش از 20 تولید کننده بشقاب لیوان و تم تولد در ایران وجود دارد که همگپی به سمت و سوی عمده فروشی تم تولد رفته اند.

خرید لوازم تولد

اگر به دنبال یک عمده فروشی وسایل تولد هستید تا با بهترین قیمت وسایل مورد نیاز جشن های خود را تهیه نمایید، می توانید همین حالا به فروشگاه وب سایت مراجعه فرمایید. هچنین جهت هرگونه پرسش می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

  02165733541-5
  09391912842
  09377477399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *