مقالات

تم تولد دیوار تهران

تم تولد دیوار تهران

بازار تم تولد دیوار تهران از بازارهای گرم صنف تولدی می‌باشد. در مجموعه تولدی تمامی لوازم وسایل و پکیج‌های تولد در انواع مختلف موجود است.

برگزاری تولد

مسلماً هرکس که به فکر برگزاری جشن، مانند تولد و… می‌باشد، دوست دارد تا مراسمش را به بهترین نحو ممکن برگزار کند. حالا شاید به این فکر کنید تا برای یک جشن خوب و به یاد ماندنی چه کار باید بکنیم. در دیوار شما می‌توانید انواع و اقسام برگزاری جشن‌های تولد و عقد و ازدواج، سیسمونی و غیره موجود است.

تم تولد

تم تولد می‌تواند روز ویژه‌ای که همه جا و همه چیز با تصاویری رنگارنگ و مورد علاقه او طراحی شده‌اند و هر جا را که می‌بیند لذت ببرد. تم تولد دیوار تهران در انواع و اقسام گوناگونی در همه جای کشور موجود است. همچنین می‌توانید با مراجع به وب سایت پاک ظرف وسایل مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید.

بادکنک آرایی

تزئین بادکنک و بادکنک آرایی یکی از کارهای جذاب جشن‌ها است. بادکنک آرایی در انواع مراسم‌ها اعم از تولد و هم در مراسم عقد و سایر جشن‌ها کاربرد دارد. بادکنک‌ها در انواع و رنگ‌های گوناگون مثل: بادکنک پولکی، بادکنک جادویی، بادکنک چراغ دار، بادکنک‌های بزرگ و غول پیکر، بادکنک طرح دار و بادکنک مار پیچی و… وجود دارد.

لزوماً برای بادکنک آرایی نیاز به تخصص خاصی نیاز نداریم. بادکنک آرایی یک کار خلاقانه است. به خاطر تنوع رنگ در بادکنک، راهکارهای زیادی داریم انجام بدهیم. یک کار جالب برای این بادکنک آرایی استفاده از بادکنک‌های تو پر با کاغذ رنگی است که البته بهتر است در فضای باز از آن استفاده شود. سعی کنید از رنگ‌های متنوع و مربوط به تم مورد نظرتان، رنگ‌ها را انتخاب کنید.

مطالب پیشنهادی  انواع شمع

کارت دعوت

برای دعوت کردن مهمان‌ها به جای استفاده از کارت دعوت می‌شود از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید تا هزینه کارت دعوت هم کمتر شود. اما اگه قصد تهیه کارت دعوت دارید؛ می‌توانید با یک طرح ساده و چشمگیر کارت خودتان را سفارش دهید و همچنین استفاده گسترده از عمده فروشی ظروف یکبار مصرف میشود.

گل آرایی

گل آرایی یک کار زیبا و قشنگ است. برای تزئینات با گل هم از گل مصنوعی می‌شود استفاده کرد هم از گل طبیعی، گل طبیعی مسلماً گرون است و زود پژمرده می‌شود. اما گل مصنوعی را می‌توانید در چند مراسم و برای همیشه استفاده کرد.

تهیه کیک یا کیک خانگی

برای سفارش کیک خود می‌توانید از تم مورد نظر و رنگ‌های استفاده شده در مراسم استفاده کنید تا باعث هماهنگی شود. می‌توانید از کیک خانگی برای کم کردن هزینه جشن تولد استفاده کنید. و یا با رنگ‌های خوراکی، کیک خود را زیبا تر و اشتهاآورتر درست کنید.

ظرف یک بار مصرف

ظرف یک بار مصرف برای تولد دارای تم های مخصوص به خود است. این ظروف می‌توانند هماهنگی بین طرح‌ها و رنگ‌های شما ایجاد کد. همچنین استفاده از ظرف یک بار مصرف شما را از شر شستن ظرف‌های خانگی خلاص کرده و باعث صرف جویی در وقت و انرژی شما می‌شود عمده فروشی شمع تولد یکی از موارد بارز و گسسته در این مجموعه می باشد.

تنقلات و خوراکی تولد

خوراکی‌های تولد جز مهمترین اقلام مراسم هستند. خوراکی‌های زیادی برای تولد وجود دارد که شامل: آبمیوه، اسمارتیز، ژله، پفک، چیپس، کارامل، میوه‌ها، ذرت، پنکیک و اسموتی و انواع شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها می‌باشد. همچنین می‌توانید از غذای های سالم و خوشمزه مثل: سالاد ماکارونی، سالاد الویه، سالاد میموسا، ته چین، کتلت، لازانیا و انواع ساندویچ استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی  جدیدترین ظروف یکبار مصرف لاکچری

نور پردازی تولد

نور پردازی در تولد می‌تواند تأثیر به سزایی در مراسم شما بگذارد. به خصوص زمانی که شما زیاد و نتوانسته‌اید از لوازم و تزینات زیاد استفاده کنید، نور پردازی تمام کمبودها را پر می‌کند و جلوه‌ی بسیار زیبایی را به جشن شما می‌دهد. برای داشتن نور پردازی خوب و جذاب می‌توانید از کسانی مه در صنف عکاسی هستند لوازم مورد نظر را اجاره کنید. به غیر از نور پردازی از دستگاه مه ساز و عمده فروشی تم تولد و دستگاه ابر ساز و حباب ساز در جشن خود استفاده کنید تا مراسم به نحوه احسن برگزار شود.

بازی‌های تولد

بازی‌های تولد را با توجه به حال و هوایی مراسم خود و با توجه به نوع مهمانان خود در نظر بگیرد. بازی‌های زیاد و جذاب مختلفی وجود دارد. از جمله این بازی‌ها: دارت بازی، پانتومیم، ماست خوری، خواندن آهنگ، بادکنک باد کردن، طناب کشی، مسابقه بادکنک و لیوان، ساختمان‌سازی و صندلی بازی وغیره می‌باشد.

انواع تم تولد

تم تولد دارای مدل‌های گوناگونی است. این تم ها شامل تم های دخترانه و پسرانه می‌باشد. از جمله تم تولد دخترانه: مینی موس، میشا، دندونی، بیبی، پری دریایی، فرشته، توت فرنگی،  باربی، بالرین فلامینگو و..
از جمله تم تولد پسرانه: پلنگ سیاه، مرد عنکبوتی، بتمن، بن تن، فوتبال، مینیون، دزدان دریایی، لاک‌پشت‌های نینجا، سگ نگهبان و میکی موس و…

تم تولد پسرانه

 از مهمترین قسمت، انتخاب کردن تم تولد مناسب با سلیقه‌ی شخصی که تولدش است و همچنین سبک مراسم و مدل میهمانان است. اغلب پسرها دنیای شگفت انگیز عجیب غریبی دارند، به همین دلیل پسر ها معمولاً علاقه دارند که برای طراحی تم تولد خودشان از طرح های هیجان انگیز استفاده کنند. سعی کنید برای تولد پسران از خود مایه گذاشته و حس قهرمانی هم در خودتان که پدر و مادر هستید و هم در فرزندتان ایجاد کنید. جشن تولد یک روز است و پدر مادر ها برای خوش حالی فرزند خود باید سنگ تمام بگزارند.

مطالب پیشنهادی  برگزاری جشن تولد با تم کیتی

 

مطلب پیشنهادی :عمده فروشی وسایل تولد

تم تولد دخترانه

دختران نیز شخصیتی ظریف و حساس دارند. برای برگزاری جشن تولد دختران از حس‌های لطیف و دخترانه استفاده کنید. معمولاً دختران برای تولد خود دوست دارن از دوست‌های نزدیک خود را دعوت کنند. فضای تولد دخترونه می‌تواند رمانتیک، شیک و فانتزی باشد. توصیه می‌شود برای تم های تولد دخترها تا جایی ممکن از رنگ‌های شاد و مهیج استفاده کنید. استفاده از بادکنک و جزئیات مراسم، استفاده از کاغذ رنگی، برف شادی و لوازم طرح دار برای دختران اهیمت دارد.

پاک ظرف

فروشگاه پاک ظرف عرضه کننده لوازم و وسایل تم تولد دیوار تهران است. شما با کم‌ترین هزینه و بدون اتلاف وقت می‌توانید از طریق وب سایت ما تمامی محصولات ما را به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین برای اطلاع کامل از نحوه خرید و فروش و قیمت دقیق محصولات می‌توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *