مقالات

تم تولد تهران دخترانه

بهترین تم تولد تهران دخترانه

تم تولد تهران دخترانه ، مجموعه پاک ظرف  با هدف جمع آوری و فروش محصولات تولدی و کادویی ویژه دختران  فعالیت خود را در تهران شروع کرد. با توجه به این  موضوع که با کمترین هزینه زیباترین خاطرات را برای دخترانمان  بسازیم تصمیم به جمع آوری بهترین اسباب بازی ها و بروز ترین وسائل تولد نمودیم تا زیباترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات را ما برای شما به ارمغان بیاوریم. هزینه ارسال مناسب و پایین جهت ارسال لوازم و به صرفه شدن قیمت نهایی برای مصرف کننده هدف این مجموعه یعنی تولدی از خرید مستقیم مصرف کننده از تولید کننده می باشد.

تولد چیست؟

جشن های تولد افراد در فرهنگ های متعددی برگزار می شود. تولد یک امر بسیار شیرین و زیبا برای هر پدر و مادر است. در این روز یک اتفاق خیلی خاص و به یاد ماندنی برای هر زوج است.

 

راهنمای انتخاب بهترین تم تولد تهران دخترانه

 

تم تولد تهران دخترانه

 

برای انتخاب بهترین تم تولد که باعث شادی صاحب جشن شود، باید به روحیات و سلایق وی توجه داشته باشید. اگر صاحب جشن تولد، کودکی است؛ به کارتون های مورد علاقه وی توجه کنید. آیا فرزند شما به کارتون سیندرلا  علاقه مند است یا بیشتر به سوفیا  علاقه دارد؟

اما اگر قرار باشد که مراسم جشن تولد را برای یک شخص بزرگسال برگزار کنید، اوضاع کمی پیچیده تر می شود. لازم است که کمی بیشتر به علاقه مندی های وی دقیق شده و دریابید که قرار گرفتن در چه فضایی برایش جذاب تر خواهد بود. آیا دختر مورد علاقه شما، طرفدار چه کارتنی یا چه شخصیتی  است یا این که ترجیح  می دهد در یک فضای فانتزی تر قرار بگیرد؟ او از شوخی و طنز لذت می برد یا به سبک های جدی تر تمایل دارد؟ همین طور زن محبوب شما، به مراسم لاکچری علاقه دارد یا ترجیح می دهد جشن تولدی ساده و شیک داشته باشد؟

مطالب پیشنهادی  انواع شمع

با در نظر گرفتن این شرایط، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به علاوه به سایر عناصر فضا نیز توجه کنید. رنگ مبل ها، پرده و حتی لباسی که قرار است صاحب جشن بر تن کند، در انتخاب شما تاثیرگذار خواهد بود.

 

تزیین تولد

برای تزیین تولد باید از فاکتورهایی استفاده کنید که با سن و سال و جنسیت شخصی که قصد برگزاری تولد برای وی دارید، تناسب داشته باشند. مهم ترین فاکتورهای تزیین تولد شامل استفاده از گل، بادکنک، تم تولد، ریسه و … خواهند بود. بستگی به فضایی که در اختیار دارید، هر یک از این اجزا می توانند برای تزیین فضای تولد عالی باشند.

 

معرفی انواع تم تولد تهران دخترانه

 

 

تم ها انواع بسیار زیادی در رنگ‌های مختلف و شکل شکل‌های گوناگون وجود دارد. شما با داشتن تم شکل‌های زیاد موجود می توانید بهترین جشن تولد را برای فرزندتان برگزار کنید.

 

تم صورتی

اگر دختر بچه شما عشق رنگ صورتی دارد، این ایده برای شما مناسب است. برای تولد او یک طرح رنگ صورتی را نگه دارید و همه چیز را در سایه شکل‌های صورتی تزئین کنید! این تم انتخابی بدون استرس برای اولین تولد دخترتان است.

  • خانه را با بادکنک و روبان شکل‌های صورتی تزئین کنید.
  • شاهزاده خانم خود را با یک لباس فرم زیبا یا لباس مجلسی بپوشید.
  • کلاه شکل‌های صورتی را به مهمانان تقسیم کنید.
  • کاپ کیک صورتی ، آب نبات یا ژله را سرو کنید و یک کیک صورتی سفارشی سفارش دهید.
  • لوازم تحریر به رنگ صورتی یا آینه شکل‌های کوچک صورتی را به عنوان هدیه برگشت توزیع کنید.

ایده شکل‌های سورپرایز تم تولد تهران دختران

 

مطالب پیشنهادی  تم تولدی در بازار تهران

 

تولد یکی از رویدادهای مهم زندگی هر کودک و نوجوانی است و برای ایجاد تجربه ای فراموش نشدنی و شاد در این روز، ایده های خلاقانه و جذاب برای تم تولد حائز اهمیت است. در بین جوانان پرشور و خلاق، دخترانی هستند که به دنبال ایده های جدید برای تزیین و سورپرایز تم تولد خود هستند. این مقاله به معرفی چند ایده از سورپرایز تم تولد دخترانه در تهران می پردازد.

 

کارت دعوت

یکی از بهترین راه ها برای باکلاس شدن و شیک شدن جشن تولد، آماده سازی یک کارت دعوت است. با کارت دعوت هم تعداد دقیق مهمان شکل‌های شما معلوم می شود و هم از کسی که دعوت کردید، مطمئن می شوید که در مراسم حضور پیدا می کند. و این کار یک دعوت رسمی به حساب می آید. شما نیز بر روی کارت دعوت خود نیز اطلاع دهید که تم تولد چیست تا میهمانان هم تا جایی ممکن آن را رعایت کنند.

 

بادکنک

 

 

به صورت اتاقی پشت سر صاحب تولد می توانید از بمب بادکنک یا بمب پر از گل استفاده کنید. بادکنک شکل‌های بالونی نیز وسیله خوبی برای جذاب شدن مهمانی می باشد.

 

انتخاب بازی و سرگرمی

حتما برای سرگرم کردن مهمان‌ها یک بازی و سرگرمی انتخاب کنید تا هم حوصله بقیه سر نرود، و هم خاطره خوبی از مراسم در ذهن افراد باقی به ماند. دقت کنید انتخاب بازی برای سنین مختلف فرق داشته باشد.

 

انتخاب خوراکی

 

 

هیچ مهمانی بدون سرو کردن تنقلات و سرو کردن غذا ممکن نیست. معمولا برای تولد از غذا شکل‌های فانتزی مانند: الویه، مرغ کنتاکی، انواع فست‌فود، ماکارونی و سالاد شکل‌های مختلف استفاده می شود.

 

استفاده از فیلم شکل‌های قدیمی

از فیلم شکل‌های قدیمی و خاطره انگیزه برای سرگرمی و شاد شدن و سرگرم کردن مهمان ها استفاده کنید. حتما از جشن تولد عکس و فیلم بگیرید.

مطالب پیشنهادی  کم کردن هزینه جشن تولد

 

انواع تم تولد

 

 

در ادامه به برخی از تم تولد تهران دخترانه خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

 

تم هلو کیتی

 

تم هلو کیتی

 

یکی از شخصیت‌های محبوب بیش دختر بچه‌ها، هلو کیتی، گربه رویایی بچه‌ها می‌باشد. دختر بچه‌های بسیاری هستند که کیف و کفش یا میزهایی با طرح هلو کیتی را دارند. تم تولد دخترانه هلو کیتی می‌تواند یک انتخاب عالی برای جشن تولد دختر دلبندتان باشد. شما می‌توانید جهت بخشیدن جذاب بیش‌تر، از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از رنگ‌های قرمز، سفید و صورتی در تولد.
  • ارسال کارت دعوت با طرح هلو کیتی.
  • ارسال صفحات بازی مانند منچ همراه با کارت دعوت تا مهمانان آن‌ها را با خود به جشن تولد بیاورند.
  • استفاده از وسایل با طرح هلو کیتی. همچنین تزیین دیوار با تصاویر هلو کیتی.
  • استفاده از بادکنک‌های ریسه‌ای هلیومی با طرح هلو کیتی.
  • قرار دادن عروسک‌های هلو کیتی در اطراف محل نشستن.
  • سفارش کیک، شیرینی و دسر تولد با تزیین هلو کیتی.
  • خرید لباس پرنسس با طرح هلو کیتی بر روی آن.

 

تم دیزنی

 

 

دختران عاشق پرنسس شکل‌های دیزنی هستند. دختران حداقل یک شاهزاده خانم را همیشه در ذهن خود دارند. بنابراین ، چرا اجازه نمی‌دهیم دخترانمان یک روز شاهزاده خانم محبوب دیزنی نباشد؟

  • برای جذاب شدن جشن می توانید، از مهمانان خود بخواهید دخترانشان را مانند خانم شکل‌های دیزنی لباس بپوشند.
  • یک کیک سفارشی به شکل قلعه سفارش دهید.
  • لیوان یا لوازم‌التحریر را با پرنسس شکل‌های دیزنی که روی آنها چاپ شده بر روی میز بچینید.

 

ارتباط با ما

جهت سفارش انواع تم تولد دختران، به صفحه فروشگاه پاک ظرف مراجعه یا با شماره‌های زیر، تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *