مقالات

تم تولدی در بازار تهران

تم تولدی در بازار تهران

زمانی که قصد برگزاری جشن تولد برای کودکان و حتی بزرگسال ها را داریم، باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا جشن خاص برگزار شود. استفاده از تم های تولد می تواند به جشن های شما شکل و شمایل تازه تری بدهد. شما عزیزان برای خرید تم تولدی در بازار تهران، فقط کافی است، سری به فروشگاه پاک ظرف بزنید، تا انواع تم را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

تم تولدی در بازار تهران

در گذشته بسیاری از افراد برای خرید های خود ساعت ها وقت سپری می کردند، اما حالا با وجود اینترنت و فروشگاه های آنلاین نیازی به تلف کردن وقت نیست، در کسری از زمان به آسانی شما می توانید سفارش دهید. پاک ظرف به منظور خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود، این بستر را فراهم نمود تا مشتریان محصولات مورد نیاز خود را در کم ترین زمان ممکن با تخفیف های ویژه خریداری نمایند.

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی ظروف یکبار مصرف

محصولات پاک ظرف | تم تولدی

شما برای برگزاری هر جشنی نیازمند وسایل و ابزار های شادی هستید، به همین منظور هر آن چه که شما به آن احتیاج دارید می توانید در تولدی پیدا نمایید. برخی از وسایل ضروری جشن تولد که می توانید آن ها ارزان تر از همه جا خریداری نمایید به شرح زیر می باشد:

تم تولدی در بازار تهران

در ابتدا خدمت شما باید عرض کنیم، تم تولد همان تزئینات تولد، بادکنک آرایی و لوازم پذیرایی و تمام چیزهایی که برای برگزاری یک جشن تولد لازم است. اگر تمام این وسایل در یک قالب موضوع خاص در نظر بگیرید، شما یک تم تولد خواهید داشت. البته طراحی و دیزاین یک تم تولد قواعد و اصول خاص خود را دارد. تمامی تم های موجود قابیلت این را دارند در سفارشی که مشتری ارسال می نماید در تعداد وسایل افزایش و کاهش اقلام صورت گیرد.

مطالب پیشنهادی  لیست وسایل تولد

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی شمع تولد

تم تولدی در بازار تهران

موارد پر استفاده و کم استفاده تم تولد

هر تم دارای بیش از ۱۰قلم کالا می باشد که معمولا 6 نوع ان پای ثابت هر تم می باشد.

  1. بشقاب تولد
  2. لیوان
  3. دستمال
  4. پرچم
  5. کلاه
  6. گیفت

باقی موارد که کم تر استفاده می شود به شرح زیر است:

  1. فلش
  2. بنر
  3. ریسه
  4. سفره
  5. چاقو

کلاه تولد

کلاه تولد می تواند به خصوص برای جشن های تولد کودکان بیشتر کاربرد و زیبایی را داشته باشد.

سفره

تصور کنید سفره مناسب با تم تولد خود دارید و کیک تولد بر روی آن قرار می گیرد و این بدان معناست شما می توانید عکس هایی جداب تر از مراسم تولد خود تهیه نمایید.

دستمال

مورد دیگر که شاید به چشم نیاید دستمال کاغذی در کنار ظرف ها می باشد.

ریسه

ریسه می تواند جشن های شما را زیبا و جذاب تر از قبل نماید.

ظرف پاپکرن

ظروف پاپ کرن این فرصت را به شما می دهند که شما میز خود را کامل تر از گذشته نمایید.

نی

نی ها می تواند در کنار لیوان ها نقش به سزایی در تزئین جشن شما داشته باشند.

تم تولد دخترانه

تم تولد دخترانه از اساسی ترین قسمت های برگزاری جشن تولد می باشد،چرا که اگر تم تولد یک دست تر و هماهنگ تر با سایر لوازم جشن باشد، مراسمی زیباتر و مهمان پسند تری شما برگزار می نمایید.
از چالش بر انگیز ترین بخش ها در جشن تولد به ویژه تولد دختر خانوم ها، انتخاب یک تم تولد مناسب سلیقه دخترتان است زیرا این نکته بسیار مهم است که تم تولد علاوه بر زیبایی و شکیل بودن باید مورد علاقه دختر خانومتان باشد. در انتخاب تم تولد دخترانه و حتی پسرانه باید به سن توجه کرد. توصیه ما به شما این است ببینید شخصیت مورد علاقه دخترتان کیست.

مطالب پیشنهادی  بهترین تم تولد فانتزی

تم تولدی در بازار تهران

برخی از پرطرفدارترین تم های تولد دخترانه

  • تم تک شاخ
  • تم تولد تاج
  • تم تولد کیتی
  • تم پری دریایی
  • تم پرانه
  • تم تولد کاکتوس
  • تم تولد زنبوری

    تم تولد پسرانه

    تم تولد پسرانه یکی از مهم ترین بخش ها برای برگزاری جشن تولد پسرانه به حساب می آید. هرچه تم تولد پسرانه با سایر لوازم جشن هماهنگ تر باشد، مراسمتان زیبا تر و شکیل تر می شود.
    یکی از مهم ترین قسمت ها، انتخاب کردن تم تولد مناسب با سلیقه آقا پسرتان هست. باز همانند تم تولد دخترانه باید شما به سن پسرتان توجه نمایید.

    تم تولدی در بازار تهران

    پرطرفدارترین تم های تولد پسرانه

    تم های فوتبالی، تیم های ورزشی شامل ( پرسپولیس، استقلال، رئال، بارسا و … )
    آخرین بچه های زمین
    آلوین و بچه ها
    باب اسفنجی
    بچه رئیس

انواع تم تولد بزرگسال

تم‌های تولد تنها برای کودکان ساخته نشده است و بزرگ‌سالان نیز می‌توانند از تم‌های مخصوص سن خود استفاده کنند. شما حتی می‌توانید با استفاده از خلاقیت خود، تم جذابی را تهیه کنید که مهمانان به وسیله آن شکه شوند. سعی کنید از تم‌های مدرن و شیک استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی :  عمده فروشی تم تولد

تم مناسبتی

این نوع تم ها بیشتر برای مراسمات خاص مثل فارغ التحصیلی، ازدواج، شب یلدا و … کاربرد دارند.

تم های معمولی و عام

این نوع تمها درای شخصیت و یا طرح کارتنی نیستد . این تم ها دارای طرح های ساده ای هستند که برا همه سنین قابل استفاده اند. تم هایی مثل تم های خالدار یا طرح گل از این دسته بندی هستند

تم های لاکچری

این تم ها بیشتر با نام تم های طلاکوب شناخته می شوند و معمولا دارای طرح های ساده و طلاکوب هستند و دیگر تفاوت آنها با سایر تم ها در گرد بودن بشقاب لیوان آن ها می باشد.

تم تولدی در بازار تهران

قیمت تم تولدی در بازار تهران

شاید این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که آیا استفاده از تم های تولد نیازمند پرداخت هزینه زیادی است یا خیر، در پاسخ به سوال شما عزیزان باید گفت تم ها انواع مختلفی دارند و هریک قیمت به خصوص خود، دلیل اصلی بر انتخاب تم ها، کامل بودن وسایل تولد، برگزاری منظم جشن ها می باشد. این نکته را نیز باید گفت خرید جدای وسایل به مراتب گران تر از خرید یک پک تم تولد می باشد.

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی وسایل تولد

خرید تم تولدی در بازار تهران

اگر قصد سوپرایز کردن مهمان خود و شخصی را که تولد او است را دارید و به دنبال این هستید در پذیرایی از مهمانان خود موردی کم نزارید می توانید از تم های تولد استفاده نمایید. تم ها مختص کودکان و نوجوانان نمی باشد و شما می توانید در جشن های بزرگسالان نیز استفاده نمایید.

اگر ساکن تهران هستید می توانید برای خرید تم تولد در بازار تهران به فروشگاه ما چه به حضوری و آنلاین مراجعه فرمایید و با بهترین قیمت وسایل مورد نیاز خود را تهیه نمایید. جهت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مطالب پیشنهادی  تم تولدی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *