مقالات

تم تولدی تهران

تم تولدی تهران

تولد، یک روز بسیار مهم و زیبا در زندگی انسان ها می باشد؛ و سالی یک بار اتفاق می افتد. ما می توانیم، با ترتیب دادن یک جشن و به وجود آوردن یک شب به یاد ماندنی عزیزانمان را خوشهال کنیم. برای جشن تولد، باید یک سریع برنامه ریزی ها را انجام دهیم؛ و از تم و وسایل تزئینی استفاده کنیم تا جشن خاص تر و زیباتر بشود. برای خرید این لوازم و تم تولدی، به فروشگاه های معتبر تم تولدی تهران مراجعه فرمایید؛ مانند فروشگاه تولدی که یکی از معتبر ترین فروشگاه های تم تولدی تهران می باشد.

تم تولدی در تهران

 

تم تولد بچگانه

 

تم، نقش کلیدی در جذاب شدن تولدتان یا تولد عزیزانتان دارد. به این منظور که، تولد سالی یبار اتفاق می افتد بهتر است، از تم شیک استفاده کنید؛ تا یک شبه به یادماندنی در کنار عزیزانتان سپری کنید. شما می توانید، تم های جذاب تولد را از فروشگاه تولدی به راحتی تمام خریداری فرمایید.

انواع تم تولدی

تم های تولد، خود به دسته های مختلفی تقسیم می شوند مانند:

ظروف تولد

لوازم یا همان ظروف تولد، بسیار نقش پر کاربردی در تولد دارند؛ زیرا با استفاده از این ظرف ها می توانید کار را برای خود راحت کنید. زیرا این ظرف ها، یکبار مصرف می باشند؛ و بعد جشن خیلی راحت می توانید آن ها را دور بی اندازیم. این گونه، دیگر مجبور نمی شویم ساعت های زیادی را صرف شستن ظرف ها بکنیم؛ ظروف تولد تشکیل شده از: پیش دستی ها، ظرف پاپکرون، لیوان، کارد و چنگال. شما می توانید، این ظروف را از فروشگاه تولدی خریداری فرمایید.

مطالب پیشنهادی  کم کردن هزینه جشن تولد

 

فروش تم تولد ساده

وسایل تزئینی

برای زیبا تر شدن جشن می توانیم، از لوازم تزئینی مانند: ریسه یا همان پرچم ها، بادکنک های زیبا، استند ها و …. این وسایل بسیار شیک می باشند؛ و این امکانات را به ما می دهد هر گونه که دوست داریم جشنمان را تزئین کنیم. شما می توانید، برای خرید این وسایل به فروشگاه تولدی مراجعه فرمایید و همچنین از خدمات عمده فروشی ظروف یکبار مصرف بهره مند شوید.

چه تم تولدی مناسب است؟

برای انتخاب تم مناسب برای خود بهتر است، اول یک لیست از علایقتان نوشته و رنگ های مورد علاقه تان را یاد داشت نمایید؛ و با در نظر گرفتن سن و جنسیت خود می توانید تم مناسب خودتان را به آسانی پیدا کنید. اما، در انتخاب این تم ها زیاد جنسیت و سن مهم نمی باشد؛ زیرا شاید دختر باشید و از رنگ آبی خوشتان می آید، بنابر این می توانید یک تم تولد آبی رنگ را برای خود در نظر بگیرید. و شاید، شما فردی با سن بالا باشید ولی، از کارتون باب اسفنجی خوشتان بی آید؛ به همین دلیل می توانید تم باب اسفنجی را انتخاب کنید. انتخاب این تم ها هیچ گونه محدودیتی ندارد، مهم این است که شما چه چیز را می پسندید.

مطلب پیشنهای :عمده فروشی شمع تولد

چه رنگ بندی را انتخاب کنم؟

 

تم تولد مردانه

 

همیشه بیشترین دغدغه ما در روز تولدمان، انتخاب رنگ است؛ و خیلی وقتا سردرگم می شویم، پیش نهاد ما به شما این است که در قدم اول رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در قدم بعدی رنگی را انتخاب کنید که، علاوه بر خنثا کردن مکمل آن باشد؛ به عنوان مثال طوسی و صورتی، در عین حال که شباهتی به هم ندارند در کنار هم بسیار زیبا دیده می شوند. از رنگ های پیشنهادی دیگر، می توانید به آبی نقره ای، زردو سفید، بنفش و یاسی، قرمز و مشکی، فیلی و صورتی و…. اشاره نمود.

مطالب پیشنهادی  مراحل برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان

چه لباسی برای جشن تولد مناسب است؟

انتخاب لباس تولد، بیشترین چیزی است که ذهنمان را درگیر خود می کند. پیشنهاد ما تولدی ها به شما این است که استفاده از  عمده فروشی تم تولد در اولین گام بدانید چه رنگ لباسی به پوست شما می آید؛ در گام بعدی، در نظر بگیرید تم تولد شما به چه رنگ می باشد با دانستن این دو موضوع به راحتی می توانیم تشخیص بدیم که چه لباسی مناسب جشن تولدمان می باشد. حتی می توانید، از تم های فان استفاده کنیم؛ و یک شب زیبا و شاد را برای خود و عزیزانمان رقم بزنیم.

چگونه هدیه را بسته بندی کنم؟

سوال خیلی از افراد این است که، چگونه هدیه خود را بسته بندی یا کادو پیچ کنند؟ فروشگاه تولدی، به شما این پیشنهاد را می دهد که، سایز کادو خود را در نظر گرفته؛ و طبق همان جعبه کادو تهیه کنید.  داخل آن پوشال بریزید؛ و کادو را در آن قرار بدهیم، به عنوان مثال یک خرس یا گمبایل. برای پیشنهاد بعدی، می توانید پک هایی را تهیه کرده؛ و کتاب یا دستبندی که خریداری کردیم را با یک شاخه گل در آن قرار بدهیم. در پیشنهاد سوم، میتوانید اگر شالی خریداری کردید؛ آن را با کاغذ کادو بسته بندی کرده و داخل پک یا همان ساک دستی قرار دهید.

چه غذایی مناسب تولد است؟

 

غذای مناسب تولد

 

بهترین غذا، برای جشن تولد غذاهایی می باشند که، خیلی سریع آماده شوند؛ زیرا تدارک جشن بسیار وقت گیر می باشد، برای همین باید غذایی را انتخاب نموده که به راحتی حاضر بشود. به عنوان مثال: سالاد الویه، سالاد ماکارانی، کشک بادمجان، لازانیا، میزا قاسمی، و…… با این غذا های سریع و آسان، کم تر خسته می شوید؛ و وقتتان کمتر گرفته می شود، این گونه به راحتی می توانید بر روی قسمت های دیگر جشن تمرکز داشته باشید.و تمامی خدمات عمده فروشی وسایل تولد را کوشا باشید.

مطالب پیشنهادی  مراحل برگزاری جشن تولد برای پسران

روش خرید تم تولدی

برای خرید تم تولد از فروشگاه تولدی، از دو روش می توانید اقدام نمایید:

  1. حضوری: برای این روش می توانید به آدرس: شهریار، باغستان باباسلمان بلوار شهید کلهر، روبروی تالار باغستان، فروشگاه پاک ظرف مراجعه فرمایید
  2. خرید اینترنتی: برای این روش به صفحه تم تولد فروشگاه تولدی مراجعه فرمایید.

چرا از فروشگاه تم تولدی آنلاین خرید کنم؟

 

تم تولد پسرانه

 

قبل از روی کار آمدن، فروشگاه های آنلاین، برای خریداری لوازم تولد مجبور به ساعت ها گشتن در بازار می شدیم؛ و از طرفی وقتمان بسیار گرفته می شد. حتی مجبور می شدیم، چند روز قبل تولد به خرید برویم که به شدت این کار ما را خسته می کرد؛ اما امروزه با آمدن فروشگاه های اینترنتی یا همان آنلاین می توانیم، خیلی راحت خریدمان را در خانه ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیریم.

 فروشگاه تولدی

برای خرید تم تولدی تهران، می توانید به صفحه محصولات فروشگاه تولدی مراجعه فرمایید؛ و جهت اطلاعات بیشتر، به مقالات و لوازم تم تولد مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *