مقالات

بورس تم تولد در تهران

بورس تم تولد در تهران

همانگونه که در مقاله های قبلی توضیح داده شد، تولد یک روز بسیار مهم برای افراد می باشد و اثر مستقیم بر روحیه افراد دارد. در ایام قدیم، افراد برای خرید لوازم تولدناچار به مراجعه حضوری به فروشگاه بودند؛ و جدا از ترافیک های سنگین، وقت بسیار زیادی هم برای خرید صرف می کردند؛ اما امروزه به راحتی می توانیم در داخل خانه سفارش خود را ثبت کنیم و درب منزل تحویل بگیریم.

در ادامه به معرفی یکی از موارد و یا بخشی از تولد به نام تم تولد  تولد می پردازیم که نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن جشن ها دارد؛ و باعث می شود یک شب به یادماندنی را برای عزیزانمان رقم بزنیم.

بورس تم تولد در تهران چیست؟
بورس تم تولد در تهران به این منظور می باشد که، شما بتوانید به راحتی و بدون هیچ واسطه ای و با قیمت مناسب تم مورد نظر خود را خریداری کنید. فروشگاه تولدی بهترین عرضه کننده و در واقع بورس انواع تم تولد در تهران می باشد. شما عزیزان برای خرید انواع تم تولد، کافی است به فروشگاه ما بصورت حضوری و غیر حضوری سر بزنید. تنها با چند کلیک جدیدترین و زیباترین تم تولد را با قیمتی ارزان و مناسب خریداری کنید.

بورس تم تولد در تهران

روش های خرید از بورس تم تولد در تهران

فروشگاه بزرگ پاک ظرف برای رفاه حال مشتریان عزیز، کلیه وسایل و لوازم خود را به دو روش زیر عرضه می کند:

1.  حضوری

شما می توانید جهت خرید انواع تم تولد به آدرس فروشگاه تولدی مراجعه فرمائید.

آدرس: شهریار، باغستان باباسلمان بلوار شهید کلهر، روبروی تالار باغستان، فروشگاه پاک ظرف.

مطالب پیشنهادی  برگزاری جشن با تم تولد

2.  اینترنتی

برای خرید اینترنتی می توانید، به صفحه تولدی مراجعه فرمایید و از محصولات دیدن کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت تم تولد

قیمت تم تولد بستگی به نوع تم انتخاب شده و سایر لوازم  موجود در پک های سفارشی شما دارد. شما می توانید برای خرید این تم ها، به فروشگاه معتبر تولدی مراجعه کنید و از لوازم و پک های تم تولدی دیدن کنید. پس از انتخاب تم مورد نظر سفارش خود را ثبت و در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

بورس تم تولد در تهران

تم تولد

تولد روز بسیار مهم و خاطر انگیزی برای افراد است و با انتخاب یک طرح و نقش زیبا می توان این روز را به یادماندنی تر و زیباتر کرد. برای زیباتر شدن مراسم جشن تولد می توانید برحسب طرح انتخاب شده، یک تم  انتخاب و خریداری کنید. و مهم نیست شما چه سن و سالی دارید و جنسیت شما چیست، می توانید بسته به نوع جنسیت و سن و سال تم موردنظر خود را انتخاب کنید.

انواع تم تولد

  • تم نوزادی
  • تم تولد پسرانه
  • تم تولد دخترانه
  • تم بزرگسال
  • تم فانتزی

بورس تم تولد در تهران

تم نوزادی

تم های نوزادی همانگونه که از نامشان پیدا است، برای کودکان تازه به دنیا آمده تا یک سال بسیار مناسب می باشد. مادر هایی که دوست دارند، برای فرزندانشان در سال های جوانی یا بزرگسالی یادگاری از کودکی آن ها به جای بگذارند؛ از این تم ها استفاده می کنند. تم های نوزادی مناسب برای هم دختران و پسران می باشد و میتوانید برای خرید عمده فروشی ظروف یکبار مصرف اقدام کنید.

بورس تم نوزادی

تم پسرانه

 شما می توانید با خرید تم تولد پسرانه برای خود و یا عزیزانتان یک شب خاص را رقم بزنید؛ تم پسرانه فروشگاه تولدی شامل مرد عنکبوتی و بتمن، شخصیت محبوب بین پسران می باشد. بنتن شخصیت محبوب سریالی کارتنی پسران و شخصیت پوکویو و باب اسفنجی، شخصیت سریال کارتونی مورد علاقه پسر ها می باشد.

مطالب پیشنهادی  5 ایده برای سوپرایز تولد

تم پسرانه

تم دخترانه

دختر، حساسیت بسیار زیادی روی جشن تولد خود دارند؛ و برایشان بسیار مهم است که از تم های خاص و زیبا استفاده کنند . شما می توانید، این تم ها را برای خود و یا عزیزانتان با مناسب ترین قیمت موجود بازار خریداری کنید و یک شب عالی را برایشان به ارمغان بیاورید. تم تولد دخترانه فروشگاه تولدی شمال: مینی موس شخصیت محبوب دیزنی، ماشا و میشا سریال کارتونی جذاب، سیندرلا شخصیت محبوب تمام دختران، اسا و آنا کارتون محبوب دختران و باباسفنجی سریال کارتون پربازدید کودکان می باشد.

تم دخترانه

تم تولد بزرگسال

تم تولد بزرگسال، فارغ از جنسیت و سن افراد می باشد؛ شما می توانید این تم ها را خریداری و عزیزانتان را سوپرایز کنید. تم های بزرگسال از انواع مختلفی برخوردار می باشند از قبیل تم سیبیل که مناسب برای آقایون می باشد، تم لب ، لاو و قلب که مناسب خانم ها  می باشد.  از سایر تم های آقایان نیز می توان به تم فوتبالی ، تم های خال دار که مناسب افراد سن بالا و تم دلار اشاره کرد عمده فروشی شمع تولد یکی دیگر از با اهمیت ترین نکته های مهم میباشد.

 

تم تولد بزرگسال

تم فانتزی

تم های فانتزی مناسب برای، تمام سنین و تمام جنسیت ها می باشد. تم های فانتزی انواع بسیاری مانند تم تولد رنگین کمان، تم باربی، تم دلار، تم فیل، تم جوکر و تم فوتبالی دارد. با انتخاب این تم ها، می توانید جشن تولد خود و عزیزانتان را خاص تر و به یادماندنی تر کنید.

 

تم فانتزی

لوازم تولد

در پک های تم تولد، ظروفی یک بار مصرف وجود دارد که برای راحتی و کثیف نشدن ظرف ها مور استفاده قرار می گیرد. از جمله ظروف یکبار مصرف می توان به کارد و چنگال، ظرف پاپکرن، دستمال و پیش دستی اشاره کرد. همچنین از دیگر لوازم و وسایل موجود در پک های تولد باید به  ریسه ها با طرح های پرچمی و هپی و…، بادکنک های هلیومی و ساده در طرح های زیبا، شمع های زیبا، کلاه و تاج تولد و….. اشاره کرد. برای شادی بیشتر نیز می توان  بمب و برف  شادی و مهترین اساس  عمده فروشی تم تولد خریداری کرد.

مطالب پیشنهادی  برگزاری جشن تولد با تم بچه رئیس

لوازم تولد

 پک هدیه

هدیه بخش مهم یک تولد می باشد، هدیه صرفا نباید گران و قیمتی باشد. برای زیباتر شدن و افازیش جلوه هدیه  می توان از بسته بندی ها و جعبه های کادو استفاده کرد.

وسایل آتیش بازی

وسایل آتش بازی

برای شادتر شدن فضای جشن می توانیم، از وسایل آتش بازی بی خطر استفاده کنیم مانند: آبشار های جرقه ای بی خطر، فشفشه های بی خطر و آبشار دستی. شما می توانید، این وسایل آتش بازی را از فروشگاه تولدی خریداری فرمایید؛ و اوقات شادی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

شما می توانید، جهت خرید انواع تم و یا لوازم تولد با فروشگاه تولدی تماس حاصل فرمایید؛ و جهت بازدید از؛ محصولات دیگر می توانید به صفجه فروشگاه تولدی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *