مقالات

برگزاری جشن با تم تولد

تم تولدی

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه ی برگزاری جشن تولد با استفاده از تم تولد آشنا نماییم، با ما همراه باشید.

برگزاری جشن با تم تولد

برگزاری جشن تولد با استفاده از تم تولد برای هر رده سنی، می تواند جشن تولد را خاص تر و زیباتر نماید. انتخاب یک تم خاص می تواند خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان بسازد و هم اینکه عزیزانتان را غافلگیر کند.

تم های فراوانی برای هر رده سنی ( نوزاد، دخرانه، پسرانه و بزرگسال ) وجود دارد، که هریک طرفداران خود را دارد. از پوشیدن لباس های خاص از دوره های مختلف حتی تاریخی گرفته تا انتخاب یک رنگ خاص وحتی استفاده از شخصیت های کارتونی و غیره

مجموعه تولدی با گردآوری بهترین و جدید ترین تم های تولد، همواره سعی کرده است به جشن های شما زیبایی بیشتری اعطا نماید، تا بتوانید عزیزانتان را خوش حال کنید. شما برای خرید جدید ترین تم ها می توانید به قسمت فروشگاه مراجعه نمایید.

انتخاب تم تولد مناسب

اولین قدم برای برگزاری جشن تولد با استفاده از تم تولد، انتخاب یک تم مناسب می باشد. برای این کار شما گزینه های زیادی را برای انتخاب دارید، که باتوجه به سن و جنسیت، و از همه مهمتر علاقه ی عزیزتان که روز تولد اوست می توانید تم مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

حتی اگر تم شما پوشیدن یک لباس خاص و یا یک رنگ خاص باشد شما می توانید از بقیه مهمانانتان بخواهید که متناسب با تم انتخابی شما در جشن حاضر شوند که اینکار باعث خاص شدن جشن تولد شما و ساختن یک روز فراموش نشدنی برای عزیزانتان می شود.

تم نوزاد

برای تم تولد کودک که در واقع یک عضو جدید خانواده می باشد، هم برای خود خانواده خاص خواهد بود و هم برای اقوام، چرا که جشنی است که برای اولین تولد عضو جدید گرفه می شود و قطعا تا همیشه در ذهن همه باقی خواهد ماند. همینطور مهم است که برای اینکه کودک شما راحت تر باشد جشن را در منزل خودتان بگیرید و آن را خیلی طولانی نکنید که کودکان خسته نشود.

مطالب پیشنهادی  تم تولدی در بازار تهران

از جمله تم هایی که می توان برای این سن انتخاب کرد، می تواند استفاده از اشکال به شکل نوزاد (پسر یا دختر) استفاده از شیشه شیر یا حتی پستونک در طراحی اتاق شما جلوه زیبا و اولین جشن تولد برای نوزادتان را نشان دهد. استفاده از طرح های کارتونی، استفاده از طرح های حیوانات که می تواند برای این سن جذابیت داشته باشد.

برگزاری جشن با تم تولد

تم خردسال

برای کودکان که می تواند جذابیت جشن را برایشان بیشتر کند، استفاده از تعداد زیادی بادکنک و همینطور کاغذهای رنگی است. همچنین بیشترین جذابیت برای کودکان در این سن شخصیت های کارتونی است که می تواند ایده ی مناسبی باشد برای انتخاب تم مناسب خردسالی باشد.

تم نوجوان و جوان

برای این سنین با توجه به شکل گیری شخصیت فرزندتان شما می توانید با پرسش از فرزندتان تم مورد علاقه او را انتخاب کنید. این جشن با توجه به سن فرزند شما که در سن بلوغ هستند و همچنین برای جشن 18 سالگی فرزند شما که سن مهمی محسوب می شود حائز اهمیت است، چرا که در اکثر کشورها در این سن شخص به سن قانونی می رسد و این جشن می تواند به منظور ورود شخص به دوره ی جدیدی از زندگی و پذیرش مسئولیت ها حسی خاص را تداعی کند.

تم بزرگسال

جشن تولد برای افراد تم بزرگسال در سنین مختلف جذابیت های خاص خودش را دارد، مثلا سن 30 سالگی که همراه با مسئولیت های بیشتر و آزادی عمل در تصمیم گیری هاست، شخص درحال گذر از دوره ی جوانی است و نگاه تازه ای را نسبت به زندگی پیدا می کند. یا در سن 40 سالگی که همراه با چالش های متفاوتی همراه است و یا 50 سالگی.

مطالب پیشنهادی  خرید لوازم تولد در شهریار

در سن بزرگسالی جذابیت های اعداد خیلی می توانند در خاص کردن جشن نقش داشته باشند. و افراد با بهونه قرار دادن این اعداد در هر سال می توانند جشن خود را بطور خاصی  برگزار کنند.

مطلب پیشنهادی : فروش عمده وسایل تولد 

 

 جشن با تم تولد

استفاده از نمادهایی مثل تم سیبیل و یا استفاده از یک برند خاص که موردعلاقه شخص است، همینطور بهره گرفتن از اشکال دیگر، مثل تاج، پاپیون یا کراوات، همینطور اقلام آرایشی و مخصوصا در این سن استفاده از ترکیب های رنگی ساده می تواند برای این سنین جذاب و مناسب باشد.

مطلب پیشنهادی : عمده فروشی انواع تم تولد 

کیک تم تولد و پذیرایی از مهمانان

شما می توانید بسته به نوع تم تولد خود، به یک شیرینی پز حرفه ای سفارش کیک دهید. که این هماهنگی بین کیک و تم جشن خیلی می تواند به زیبا شدن جشن شما کمک کند. همچین شما می توانید، خودتان کیک مورد سلیقه خود را بپزید و با استفاده از میوه های رنگارنگ و خوشمزه مانند توت فرنگی و سایر مواد خوردنی خوشمزه مانند اسمارتیز آن را تزئین نمایید.

یک کیک تولد خوشمزه که همراه با یک تزیین و یا شکل و شمایل مرتبط با تم شما باشد، می تواند شبی خاطره انگیز برای شما و مهمان هایتان بسازد.

همینظور برای پذیرایی مهمانان، شما می توانید بسته هایی زیبا جهت پذیرایی از آن ها آماده نمایید، مثل لیوان های کاغذی با طرح های زیبا برای پرکردن پاپ کورن، و همینطور بشقاب هایی با طرح هایی زیبا استفاده کنید.

نوشیدنی های جشن تولد

نوشیدنی‌ هایی مانند چای، قهوه، بستنی، مالت با لیمو، نوشیدنی‌های گازدار و آب‌ میوه‌ های طبیعی نوشیدنی‌هایی هستند که در هر جشن تولد وجود دارند. اما اگر می خواهید جشن تولد متفاوتی داشته باشید، می توانید کوکتل، میلک شیک، اسموتی و انواع آفتابی را به منوی نوشیدنی خود اضافه کنید و از انواع میوه ها، تنقلات و کاغذهای رنگی برای تزیین و زیبایی آن ها استفاده کنید.
علاوه بر نوشیدنی، می توانید انواع دسرها از جمله کیک شکلاتی یا میوه ای، پای سیب، تیرامیسو، بستنی، طعم های مختلف لوله کش، ژله های رنگارنگ و پنیرهای خوشمزه و متنوع را در جشن تولد خود سرو کنید.

مطالب پیشنهادی  تم تولدی تهران

 

تزیین تولد

تزیین تولد

نکته مهم در تزئین تولد استفاده از طرح های شاد می باشد، شما با کم ترین هزینه می توانید زیبا ترین تزئین متناسب با تم تولد سفارشی خود را داشته باشید. شما می توانید با بادکنک فویلی، تعداد زیادی بادکنک لاتکس، و ریسه های تم تولد تزیینات تم تولد خود را زیبا کنید.

با خرید تم تولد، شما با استفاده از سفره ای شیک می توانید، لوازم پذیرایی خود، کیک و خوراکی های خوشمزه خود را بر روی آن قرار بدید و این به زیبا تر شدن جشن شما، در زمان عکس برداری می شود.

مسئله دیگری که باید شما به آن توجه نمایید محل برگزاری جشن می باشد. هر چه شما مهمانان بیشتری داشته باشید، باید محیطی بزرگتری را تزئین نمایید، به همین منظور شما باید از هفته ها قبل تر به تعداد مهمان هایی که قصد دارید دعوت نمایید توجه نمایید.

فروشگاه پاک ظرف

شما عزیزان می توانید تمامی لوازم برگزاری جشن تولد اعم از عمده فروشی ظروف یکبار مصرف، انواع بادکنک، عمده فروشی انواع شمع، وسایل تزئین تولد و زیباترین و جدید ترین تم های تولد را با بهترین قیمت در بازار از فروشگاه ما تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *