مقالات

بهترین تم تولد فانتزی

انواع تم تولد فانتزی

امروز قصد داریم در این مقاله از وب سایت تولدی  بهترین تم تولد فانتزی را به شما عزیزان معرفی کنیم. با تولدی همراه باشید. همانطور که می دانید تولد یک امر مهمی است و انسان از نظر روحی به آن احتیاج دارد. ما می توانیم به روش های مختلف در این روز مهم عزیزانمان را خوشحال و غافلگیر کنیم. این کار می تواند با دادن کادو و یا برگزاری یک جشن باشکوه صورت گیرد.

 

بهترین تم تولد فانتزی

ما برای برگزاری جشن و خاص کردن آن نیاز به یک برنامه با طراحی زیبا احتیاج داریم تا تولد خودمان یا عزیزانمان به یاد ماندنی کنیم. انواع تم تولد به ما جهت جذاب تر برگزار کردن فضا و محیط تولدمان کمک می کند. در ادامه به معرفی چند نمونه از تم ها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

انواع تم تولد

هنگامی که حرف از تم تولد فانتزی به میان می‌آید، در واقع ما داریم وارد یک دنیای تخیلی و بی‌پایان می‌شویم. تم‌های تولد فانتزی هیچگونه محدودیتی ندارند و می‌توان از آن‌ها هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها، چه بزرگ‌سال و چه کودک استفاده کرد. همچنین این تم تولد شامل طرح‌ها و نقش‌های بسیار متنوعی از شخصیت‌ها و طرح‌های فانتزی، انیمیشنی، فیلم‌های معروف و … می‌شود. در صورتی که می‌خواهید یک تم تولد با نقش‌های به یاد ماندنی و خاص را انتخاب نمایید و یا شخصی که قصد برگزاری تولد برای آن را دارید، شخصیت‌های انیمیشنی یا تخیلی را می‌پسندد، بهترین انتخاب برای شما استفاده از یک تم تولد فانتزی می‌باشد. در ادامه ما به شما چند نمونه از انواع تم تولد فانتزی را معرفی خواهیم کرد:

تم تولد قلب

تم تولد قلب

تم تولد دخترانه  قلب، نوعی از تم تولد است هم برای دختران و هم برای پسران می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین افراد می‌توانند موقع تولد نامزد یا همسرشان از این تم تولد استفاده کنند. بر روی ظروف این تم تولد از قلب‌هایی چاپ شده است که دارای طرحی بسیار زیبا می‌باشند. همانطور که نام این تم تولد هم مشخص است، این تم تولد به رنگ قرمز می‌باشند و برای افرادی که دارای انرژی بالا و شور و اشتیاق هستند، بسیار مناسب می‌باشد.

 

تم رنگین کمان

 انواع تم تولد فانتزی

تم تولد رنگین کمان،  یکی از انواع تم تولد فانتزی است. که از رنگین کمان آسمان ایده گرفته شده است؛ رنگ همان هفت رنگ مرکب است  و کمان اشاره به کمان رستم، کمان سام و کمان بهمن است. شما عزیزان می توانید با انتخاب این تم تولد فوق العاده و خاص جشنی رویایی در کنار عزیزانتان داشته باشید. این تم، سن و سال خاصی ندارد. و شما عزیزان می توانید در هر سنی که هستین از این تم تولد استفاده کنید.

مطالب پیشنهادی  تم تولد تهران

تم باربی

یکی دیگر از انواع تم تولد فانتزی، تم تولد باربی از عروسک و کارتون باربی ایده گرفته شده، این تم بین دخترها محبوبیت خاصی دارد. اگر شما عزیزان می خواهید تولد خاص داشته باشید حتما از این تم استفاده کنید. این تم محدودیت سنی ندارد و شما می توانید در هر سنی که هستید از این تم برای تولدتان استفاده کنید.

تم فیل کوچولو

تم تولد فیل کوچولو از شخصیت کارتونی فیل کوچولو ایده گرفته شده است. این تم بین بچه ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته شده است. شما می توانید با انتخاب این تم فانتزی و زیبا برای جشن تولد پسر کوچولوتون یا دختر کوچولوتون جشنی به یاد ماندنی و خاص داشته باشید. این تم تولد پسرانه  برای سنین پایین بسیار مناسب است.

 

تم تولد فانتزی

 

تم جوکر

تم تولد جوکر، از روی کارت های پاستور ایده گرفته شده است، جوکر به معنای دلقک یا آدم شاد دل است؛ جوکر یک شخصیت مرموزو رزم آلود است. اگر شما عزیزان دوست دارید جشن خاص و متفاوتی داشته باشید این تم تولد را حتما استفاده کنید. این تم تولد محدودیت سنی خاصی ندارد در هر سنی که باشید می توانید از آن استفاده کنید.

تم تولد لاکچری پول

تم تولد لاکچری پول از روی دلار ایده گرفته شده است. این تم بسیار لاکچری است و بین جوانان با استقبال خوبی روبرو شده است، اگر شما عزیزان دوست دارید یک جشن لاکچری داشته باشید پیشنهاد میکنیم حتما از این تم تولد مناسبتی  استفاده کنید. این تم محدودیت سنی خاصی ندارد و شما می توانید در هر سنی که هستید از این تم تولد استفاده کنید.

تم دندونی

تم دندونی دخترانه از جمله تم تولد فانتزی است که امروزه بسیار رایج شده و به رنگ صورتی دخترانه جشن دندونی را زیباتر می کند. برای والدین جشن تولد یک سالگی فرزندشان اهمیت ویژه ای دارد. در جشن یک سالگی استفاده از تم تولد دخترانه با اعداد و طرح هایی که همه نمایانگر عدد “یک” هستند توصیه می شود. چرا که عکس های یک سالگی دخترتان از خاطره انگیز ترین عکس ها هستند و وجود عدد یک در تزیینات تولد برای همیشه تاریخ عکس را به یادتان می آورد.

در این جشن میتوانید از مهمانان با غذا ها و نوشیدنی هایی به انتخاب خودتان پذیرایی کنید؛ چون در سال های بعد همه چیز در جشن تولد باید به سلیقه دخترتان برگزار شود! دراین مرکز  عمده فروشی شمع تولد شما می توانید انواع مختلف شمع را سفارش دهید.

مطالب پیشنهادی  تم مورد علاقه شما برای جشن تولد اول کودک چیست؟

تم تولد فانتزی

تم تولد فروزن (ملکه یخی )

بین دختران در سنین کودکی خرید تم تولد دخترانه فروزن خیلی محبوب است. در این صورت بهتر است از لباس، کیک و حتی دسر به رنگ آبی استفاده کنید. در کنار رنگ آبی می توانید از رنگ سفید در خوراکی ها و طراحی ها و همچنین تزییناتی یادآور زمستان و برف نیز استفاده کنید. در مرکز عمده فروشی تم تولدمی توانید خرید تم تولد السا ایده های بسیاری وجود دارد که می توانید آن ها را در سایت فروشگاه پاک ظرف  ببینید و خریداری کنید.

 

 

 

انواع تم تولد فانتزی

 

تم تولد فانتزی کیتی

تم تولد دخترانه کیتی یا همان هلو کیتی از دیگر تم های پر طرفدار در این سنین است. در این تم از ترکیب رنگ صورتی و سفید به شدت استفاده میشود و مخصوص دخترانی است که عاشق رنگ صورتی هستند.

در این سنین تم تولد دخترانه کارتونی بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. فقط کافیست بدانید فرزندتان عاشق کدام انیمیشن است و به راحتی تزیینات روی میز پذیرایی، طراحی کیک و تزیینات دیواری آن پیدا می شود. حتی می توان از عروسک های شخصیت های انیمیشن نیز استفاده کرد. برخی طرح ها هم برای دختران و هم پسران دوست داشتنی است مانند تم تولد زنبوری که ترکیبی از رنگ های مشکی و زرد است و با عروسک ها و نقاشی هایی از زنبور تزیینات کامل می شود و همه طرح آن را دوست دارند. اما یک کار خلاقانه برای طراحی تم تولد دخترانه زنبوری به این صورت است که می توانید تم را به گونه ای طراحی کنید که دخترتان لباسی به شکل ملکه زنبور ها بپوشد و همچنین تم باید شامل تزییناتی به شکل گل هم باشد.

 

 

انواع تم تولد فانتزی

 

تم تولد فانتزی سوفیا

تم تولد سوفیا از کارتون سوفیا گرفته شده است. اگر دختر شما به این کارتون زیبا علاقه دارد با خرید تم تولد سوفیا می توانید جشن تولد دخترانه را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنید. و مخصوصا این که رنگ تم تولد سوفیا بسیار زیبا و دخترانه است و به جشن تولد دخترونه ی شما زیبایی خاصی می بخشد. شما می توانید در مرکز عمده فروشی ظروف یکبار مصرف درکنار تم تولد از بهترین ظروف یکبارمصرف استفاده کنید.

 

مطالب پیشنهادی  نکات مهم تزیین تولد دخترانه

تم تولد فانتزی

تم تولد پاریس

تم تولد دخترانه که می توان آن را به عنوان تم تولد دخترانه نوجوان در نظر گرفت، تم تولد پاریس است. رنگ تم تولد پاریس صورتی بوده و کاملا دخترانه است. جشن تولد دخترانه با تم تولد پاریس زیباتر می شود به ویژه اگر بتوان لباس هماهنگ با تم تولد پاریس را با آن ست کرد. با خرید تم تولد پاریس شهر رویایی پاریس را به خانه بیاورید و جشن تولد خود را رویایی کنید. شما می توانید در مرکز عمده فروشی وسایل تولد  بهترین وسایل تم تولد را انتخاب کنید.

تم تولد بالرین

تم تولد بالرین از جمله تم های دخترانه ای است که می توان آن را برای سنین مختلف استفاده کرد. تم تولد بالرین هم برای دختر کوچولوهایی که به رقص باله علاقه دارند مناسب است و هم برای دختر خانم هایی که به دنیال تم مناسب برای جشن تولدشان هستند. از ویژگی های خوب خرید تم تولد بالرین این است که یکی از لوازم آن کاغذپاش بالرین جلوه ی ویژه ای به جشن شما خواهد داد.

 انواع تم فانتزی

 

تم تولد زنبوری دخترانه

 یکی از تم های متنوع و با نمک که در تولد دختران استفاده می شود تم تولد زنبوری است بیشتر دختر ها دوست دارند که به شکل ملکه زنبور ها در جشن تولد خود بدرخشند.

این تم همانند تم باب اسفنجی به رنگ زرد است و توجه کودکان را به سوی خود جلب می کند. ترکیب رنگ زرد و مشکی در تم زنبوری باعث شده است که توجه همه افراد به سوی آن جلب شود. لباس کودکتان را می توانید به راحتی با این تم مطابقت دهید و با کمک دو رنگ از خمیر فوندانت می توانید زنبور های خوراکی تزیینی بسازید.

برای تم زنبوری شما هزینه و وقت زیادی را صرف نمی کنید ولی در نظر داشته باشید که با همین تم ساده می توانید خاطره انگیز ترین تولد را برای کودک خود برگزار کنید

انواع تم تولد فانتزی

خرید بهترین تم تولد فانتزی

مجموعه پاک ظرف به عنوان مرکز بورس انواع لوازم تم تولد، تمامی محصولات خود را به صورت تکی و عمده به فروش می رساند. دامنه محصولات این مجموعه بسیار گسترده بوده و همه محصولات از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند.

فروشگاه پاک ظرف یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه لوازم تولدی در غرب استان تهران است که قابلیت پخش عمده محصولات خود را در تمامی مناطق تهران و شهرستان را دارد. شما هموطنان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *